• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mammatill 7)

Sugen01: låter mysigt! Tack tack

• Påven Johanna
    Mattias39 skrev 2015-12-18 09:07:44 följande:

För att fira trådens 3-års jubileum lite i förskott kände jag att det var läge att upprepa mig...
    För 3 år sen klev jag in på jobbtoan och tog första bilden...idag blev det en ny...

Fin då, lika fin nu. Du ser väldigt mysig ut!
  • straight arrow

God förmiddag!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Maricarol

För att fira trådens 3-års jubileum lite i förskott kände jag att det var läge att upprepa mig...

För 3 år sen klev jag in på jobbtoan och tog första bilden...idag blev det en ny...

Och du ifrågasatte mitt minne, Mattias? :D Lika het fortfarande! :)
  • Fröken Maria

Bra beslut att ta en ny bild! Jag gillar den skarpt!!

• Mattias39
    Påven Johanna skrev 2015-12-18 10:39:49 följande:
    Fin då, lika fin nu. Du ser väldigt mysig ut!
    Tack Påven... Kyss

Har du hängt med så länge....?
    Men då är den stora frågan...när dyker du upp?
    Eller har jag lyckats missa dig?
  • Påven Johanna
    Mattias39 skrev 2015-12-18 11:17:40 följande:
    Tack Påven... Kyss

Har du hängt med så länge....?
    Men då är den stora frågan...när dyker du upp?
    Eller har jag lyckats missa dig?
    Jag har varit med helt sedan födelseögonblicket. Cool
  • Fröken Maria

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

• Mattias39
    Maricarol skrev 2015-12-18 10:56:56 följande:
    Och du ifrågasatte mitt minne, Mattias? :D Lika het fortfarande! :)
    Ifrågasatte inte ditt minne...Men då och nu är inte samma sak juh....gubben blir äldre vet du
    Nästa din din tur nu förresten...?
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:15:41 följande:
    Bra beslut att ta en ny bild! Jag gillar den skarpt!!
    Tack Maria...!
    Men lär få drömma vidare om en kropp så vältränad som din....är för förtjust sötsaker för att yckas så bra som du... Skäms

• Påven Johanna

Ingen har missat mig, jag har inte postat några bilder och kommer inte att göra det heller. Jag tittar och kommenterar. Och njuter förstås!