• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Påven Johanna skrev 2015-12-18 11:20:21 följande:
    Jag har varit med helt sedan födelseögonblicket. Cool
    ÅH...men alltid i bakgrunden? Eller har du kanske postat under annat nick tro? Drömmer
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:20:32 följande:
    Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!
    Vill bara påpeka att du nu har smittat av dig och att jag(och fler med mig) nu går runt med trånga kalsonger...
    Helt otroligt läckert!!!
    Hoppas festen blir bra!

• Mattias39
    Påven Johanna skrev 2015-12-18 11:21:58 följande:
    Ingen har missat mig, jag har inte postat några bilder och kommer inte att göra det heller. Jag tittar och kommenterar. Och njuter förstås! smile1.gif
    Ah.....det är okej, eftersom man blir glad av dina kommentarer!!
  • Sydman

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Underbar kropp du har fröken????

Du ser ut att vara muralas och fin inför kvällen????

• Sydman

Du har en helt underbar kropp fröken!du ser ut att vara nyrakad och fin inför kvällen!

• Anonym (FridaJ)

Gör min debut i den här tråden då!
  • Anonym (Gruppen)
    Anonym (FridaJ) skrev 2015-12-18 12:19:13 följande:

Gör min debut i den här tråden då!

Stulen bild från nätet

www.google.se/search&sa=X&ved=0ahUKEwjXodGnpeXJAhWDhiwKHTZcDsIQvQ4IFygA
  • Gbgnyfiken
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-18 06:38:04 följande:

Äntligen fredag!

Ja äntligen!

Ha en bra sådan fina du.
  • Gbgnyfiken

Snygging!

Jobbigt med våta trosor, det måste du göra något åt. :)
  • Anonym (FridaJ)
    Anonym (Gruppen) skrev 2015-12-18 12:21:55 följande:
    Stulen bild från nätet

www.google.se/search&sa=X&ved=0ahUKEwjXodGnpeXJAhWDhiwKHTZcDsIQvQ4IFygA
    Tackar så hjärtligt för komplimangen.
  • Fröken Maria

Tack!! Nyrakad är jag för det mesta... Gillar det så.... Har hört att det brukar gå rätt vilt till på dessa fester )(ny på jobbet) men vad som händer på festen stannar på festen... Är det inte så de säger...

Sydman skrev 2015-12-18 12:16:17 följande:

Du har en helt underbar kropp fröken!du ser ut att vara nyrakad och fin inför kvällen!