Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-07 21:14:25 följande:

Kände mig rätt söt när det var dags för utgång på annandagen 

Men när jag kom hem sen nästan ett dygn senare var det snarare en fågelskrämma som steg innanför dörren. Det har jag dock ingen bild på, vill ju inte skrämma er

Är nog faktiskt väldigt lite som skrämmer en hårding som mig! Kanske om du egentligen var en zombie som ville åt min härliga hjärna så hade jag ryggat bak lite, den rör ingen... utan hjärna så är det svårt att skriva massor av strunt som döm av min förvåning faktiskt någon läser...

Nåväl, egendomligt fantasifullt vacker klänning du hade, den klär dig verkligen. Snövit, nej skulle inte tro det! Du är ju för i helvete Askungen... ja t o m utan skor!
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-01-08 11:37:15 följande:

Jäklar va aktiva ni har varit dom senaste dagarna, har inte varit inloggad på fyra (?) dagar, o över 300 inlägg har ni hunnit med! 

Grymma bilder har ni allihopa! 

Eftersom det heter "Helkroppstråden" så måste jag lägga in ett par av mina nya skor (dom sitter ju faktiskt på fötterna)  

Ja och nu när jag är i farten så blir det ett par tusen till!
  • Anonym (Kaponjär)

Jag ska bra gå och greja lite, men är det något ni vill så vet ni vart jag är, när jag kommer tillbaka så förväntar jag mig lite bilder faktiskt. Ni vet min önskan er lag... ungefär eller måste jag be snällt?

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-08 23:55:33 följande:
    Just det glömde tillägga att det är bilder på alla fina män här inne som Kaponjär fiskar efter

Bättre om du äter din kvarg och är tyst tycker jag! Man ska inte prata med mat i munnen!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-09 00:15:15 följande:

Hahaha...Är redan mätt och belåten, så nu kan jag öppna käften och prata utan att du får mat på dig...sådeså 

Tur det, annars hade det väl varit en myrstack av smulor på vardera sida du sitter så som du mal på. Men prata på du, jag går och lägger mig...
  • Anonym (Kaponjär)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-12 22:44:37 följande:
    Permanentrullen menar du? ;)

Haha fan det där kommer jag få äta upp alltså!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (New!) skrev 2015-01-20 20:55:32 följande:
    Ny här, men det här verkar roligt. Bjuder på en bild från helgen när jag vaknade upp i en främmande lägenhet 

I främmande land med? Sluta lägg upp bilder som inte är era. Kolla är inte ens Svensk kontakt på väggen sen dessutom så svämmar internet av bilden.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-20 21:07:27 följande:
    Snygg röv, men när du vakna upp i en främmande lägenhet och det första du tänkte på var att fota röven?!  Ja alla är vi olika, själv hade jag roffat åt mig kläderna och dragit, eller nää, jag hade först tassat fram och kollat om jag hade nån till i sängen, sen tagit kläderna och dragit! Hahaha

Hej älskling! Visa du istället hur en bild på en riktigt person ser ut som är tagen på den som lägger ut den.
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74719333][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-20 21:54:14 följande:[/quote-nick][/quote] Något som be-täcker dig ikväll! Härlig bild, man vill bara skruva upp värmen så du blir alldeles våt... på ryggen och mellan skinkorna.

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 21:26:39 följande:

Tack så mycket haha..har inte ens tänkt på att formen är ett hjärta Ja men det låter ju trevligt....NOT 

Finns det hjärterum så finns det stjärterum? Härligt bild var det.

Haha vad lockar du till dig för killar ibland? Tror dom du är uppblåsbar... Eller? Blir iaf att visualisera han gnisslande med en docka och sen säger det poff...
Svar på tråden Helkroppstråden