Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-07 14:51:36 följande:

Tack så mycket fina du!

En bild behöver ju inte alltid vara avklädd för att vara sensuell, och med tanke på dina ord, lyckades jag med det jag ville uppnå på första bilden

Vill nog sträcka mig till att den sällan behöver vara avkläddt för att vara sensuellt, naket kan vara vackert det med men då blir bilden oftast mer laddad av en sexuell underton och då blir fokus mer att handla om det sexuella än motivet. Så ja du lyckades verkligen med bilden, hoppas du kommer med fler i samma anda för sådant här får tråden att lyfta sig ur porrträsket den har sunkat ner sig i mellan varven, har dock blivit bättre på den biten men nu blev det absolut ännu bättre tack vare dig. Så tack själv.
  • Anonym (Kaponjär)
    Pillare skrev 2015-02-07 18:32:30 följande:
    FL är konstigt. Fick meddelande att jag blev citerad här men nix! :-O Hahaha

Bättre? Nu håller jag tummarna för lite damer i tråden!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (:) 6) skrev 2015-02-08 10:01:26 följande:

Sommar önskas! 

Hallå. Ja verkligen visst önskas det sommar, du har ju så rackarns härlig kropp du så egentligen behöver man ingen sommar för man blir så varm och go av dina bilder iaf... Förresten har sett att du har sett att du skickat några meddelanden i inboxen, japp jag har varit lat och inte fått ro att svara... ska skärpa mig
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (UUU) skrev 2015-02-08 10:20:33 följande:

Du börjar se lite fet ut.

Ja passar det inte behöver du inte titta och gillar du inte det du ser så tiger du... Du vet vad tråden går ut på och du har vandrat på denna stig förut så skärp dig!
  • Anonym (Kaponjär)
    Flingor skrev 2015-02-08 20:30:37 följande:

(:

Den här kommentaren är nog inte oväntad allra helst inte från mig... Flingor till frukost, lunch, mellanmål, middag och ja kvällsmat är nog inte så dumt! Så ja hej och välkommen!
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2015-02-08 22:46:35 följande:

Förundras över hur odödlig den här tråden är, måste bero på alla fina människor som vistas i här. Med den reflektionen tänkte även jag bjuda på en bild. Önskar er en härlig kommande vecka. Kram

Ja jag förundras över hur vacker bild du fått fram, sen motivet sen med den galet underbart härliga kroppen, du är då så långt ifrån en siluett man komma, ja en gnistrande färgklick som sticker ut är vad du är. Låter nästan som jag beskriver en diamant, är kanske vad du är...
  • Anonym (Kaponjär)
    SegaMorsan skrev 2015-02-11 12:02:03 följande:
    3 dagar kvar...

Du kan vara glad du! Himmel och pannkaka vilket leende, ja det smittar verkligen
  • Anonym (Kaponjär)
    Coccos skrev 2015-02-12 08:05:19 följande:
    God morgon

Välkommen, får känslan av Coccos kommer få ett gäng med tråd-diggare att GO NUTS...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (booooobs) skrev 2015-02-12 00:37:13 följande:
    Natti natt <3

Härlig bild, liksom lite som ett konstverk. Passade skulle det iaf ha varit med en titel och isf vill jag döpa det till "I skuggan av ett bröst".
  • Anonym (Kaponjär)
    Coccos skrev 2015-02-12 13:50:29 följande:
    Åååh sunny day B-)

Är nog normalt lite av en nöt men nu är jag alldeles Coccos i huvudet. Nog är det sol allt, börjar fan få vårkänslor.
Svar på tråden Helkroppstråden