Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-03-05 11:27:23 följande:
    Här ska vi inte tjaffsa hörni? Vi ska lägga upp snygga bilder ju... Peace & Love, Paz y Amor!

Haha fredsmäklarn... Hoppas dom tappade andan lite iaf För det gjorde ja... Kan du hjärt och lungräddning så behöver nog jag lite hjälp här... Du är då galet snygg du.
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 12:04:51 följande:
    Det var tyvärr ett väldigt klantigt och omständigt sätt att föra fram ett budskap på, men nu vet även jag vad det här handlade om efter en jäkla massa jidder. Ta kontakt direkt med personen nästa gång något sånt här händer och tala klarspråk så man slipper sitt och gissa vad någon  kan ha tagit illa vid sig av!!!

Klantig är den som gör bort sig omedvetet, vill nog inte påstå att jag klantade mig det minsta då jag gjorde ett val och mycket väl var införstådd i vad detta skulle leda.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2015-03-06 22:09:06 följande:
    Kan man, rent tekniskt, editera rubriken i tråden? Vad sägs om "buskistråden" - en feelgood tråd med buskishumor.

Ja jag tror det går men skriv då för guds skull inte fel så det blir liknande detta... "Bukistråden" en feelgood-tråd med buskig-husmor!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-06 19:39:16 följande:
    Gör något åt saken själv då? Stämningen blir ju inte bättre av inlägg som ditt... Näe, jag tar semester från denna sandlådan nu...

Ja min kommentar blir väl inte direkt oväntat, hoppas det är en sådan där i tiden och poppis minisemester du pratar om. För jag tycker verkligen du varit en frisk fläkt här och du kommer vara saknad i höjder ungefär där ozonskiktet har sitt säte. Ja jag kommer vänta här med hink och spade tills du kommer tillbaka.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-06 22:22:40 följande:
    Kan lämna en femminutersbild... på tal om att laga mat tänkte jag! 

Trodde först det var någon superhjälte med cape i rött som bara väntade på att slå till, men du är på din spets iaf ser jag, sitter bra!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Upsidedown) skrev 2015-03-06 19:06:28 följande:
    Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.

Tror du skriver detta för att någon ska leka doktor med dig men jag springer åt andra hållet och avböjer vänligen men bestämt...
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2015-03-07 16:46:31 följande:
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-07 12:58:10 följande:
    Fina Quexet, tack för allt du delat med dig av, dina bilder kommer bli mycket saknade! Men du kommer alltid vara min "girl crush" ändå
    Du kommer alltid vara min också! 
    Pillare skrev 2015-03-07 13:04:52 följande:
    Taxk för allt Kex. Hoppas du håller kontakt.
    Borkason skrev 2015-03-07 14:52:04 följande:
    Adjö och ha det underbart, vackra härliga kvinna! :)
    Tack snälla ni! 

Vad skulle kunna få dig att stanna istället? Finns alltid något som lockar!
  • Anonym (Kaponjär)
    DrJekyl skrev 2015-03-11 14:29:19 följande:
    Nämen.. Blev han lite stött? ;)

Tycker detta är rätt talande på vilken nivå du befinner dig som människa, inte alla som gör narr av sig så bra som du gör, men du lyckas lika bra varenda gång. Ja varenda gång du postat liknande kollage, kanske börja med något nytt för engångs skull?
  • Anonym (Kaponjär)
    DrJekyl skrev 2015-03-11 18:45:18 följande:
    Har jag tilltalat dig?

När man i ett forum för allmän beskådan uppträder på ett kränkande sätt och finner det roande, så får du räkna med att det finns vi/jag som mer än gärna tillrättavisar dig där ditt förstånd har sina brister. Att utöva god nätetik förefaller vara ett stort problem hos dig och jag uppmanar dig att arbeta med ditt dålig självförtroende du egentligen besitter, att hacka och försöka trycka ner andra är inte höjand ut det sänker dig ännu djupare och bara bevisar det ovanstående. Så nej du har inte tilltalat mig, egendomlig fråga egentligen tycker du inte det själv...?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 12:39:51 följande:

Ja förlåter dig, och skickar en cyber puss!

Är dock fortfarande på semester kan man säg...

Har hittat mig en "man-crush" som fått patent på mina bilder... men denna kan jag bju på..

Ahaaa, dina läppar är som glass. Nej inte blåa kalla och isiga utan dom ser ut att ge en mersmak för att ju mer man rör vid dom ju mer smakar det. Ja här föds tankar om himelska kyssar, heta nätter och svettiga kroppar. Ja just då är glass bra att svalka sig med. Iaf ett som är säkert, nej inga tvivel alls här, nepp inte det minsta, absolut noll ja då i tvivel.. du är enormt vacker, ja förbannat härligt vacker.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 18:31:43 följande:

Dig skulle varje man få gå på charmkurs hos..

Vem vet kära kaponjär.. Drömmar blir ju ibland till verklighet...

Fast denna vackra kvinna är ju numera extremt exklusiv...

Men ditt inlägg va ju helt klart värt ett avbrott i semestern...

Haha tack tack. Ja får se om mina glassiga drömmar slår in.
  • Anonym (Kaponjär)

Mmm Lördag, strålande sol... musik som bara är för underbar. Rockar loss riktigt här hemma bara så ni vet.

Något säger mig något... Och den känslan de ni...

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-28 10:58:12 följande:
    God morgon! Tycker dock att natten var lite för lugn, hade velat sett lite fler bilder. Men nu börjar det ordna upp sig ser jag! Solig
    MaryM skrev 2015-03-28 06:49:50 följande:
    Absolutely fucking gorgeous
    Tack underbara du! KyssOj, ja det hade ju inte varit helt fel kanske?! Drömmer
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-28 10:03:10 följande:

Mmm Lördag, strålande sol... musik som bara är för underbar. Rockar loss riktigt här hemma bara så ni vet.

Något säger mig något... Och den känslan de ni...

Strålande sol?? Inte här Obestämd
    Borkason skrev 2015-03-28 10:33:56 följande:
    Ångrade min lathet med reprisbild och levererar lite nytaget till kvinnorna!
    Wow, vilka härliga bilder! KyssHmm, jag får försöka gissa! Tungan ute

Japp precis S O L dessutom strålande  
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-28 11:31:30 följande:
    Man är på fel ställe helt enkelt!  Jag hade för mig att du inte ville lägga ut bilder... Blir du inte orolig att någon ska känna igen dig?

Helt rätt visst är det så. Därför tog jag en bild på brorsa brorsan...
Svar på tråden Helkroppstråden