• killen

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:02:47 följande:

Eller rött?  (självklart andra trosor till)

Vita vinner fortfarande :)
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-01-15 18:50:11 följande:
    Skall försöka få tanke till ord då.. Men just nu är jag lite lamslagen :p
    Haha, ja du får till lördag natt på dig, då deadlinen var söndag?! Drömmer
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-15 19:51:24 följande:
    Sjukt vacker kropp... Täänk... Mmmm want u
    Tack sötnos! Kyss
    Mizzteaze skrev 2016-01-15 20:09:33 följande:
    Tycker inte att det gick åt h-vete!

Snarare ett himmelrike att beskåda vackra kvinna! :-*
    Naaaw, vad har jag gjort för att förtjäna så mycket beröm av en gudinna en fredag i januari? Kyss Jag lovar dock att så fort jag får hem färg så kommer jag lägga ut rätt sorts temabild! Jag hade ju en ide! Tungan ute
    killen skrev 2016-01-15 20:19:11 följande:
    Vita vinner fortfarande :)
    Hahaha, så jag har en stark röst på svart, en stark röst på vit o en som velar mellan vit o röd?! Drömmer

• Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:29:59 följande:

Haha, ja du får till lördag natt på dig, då deadlinen var söndag?! Tack sötnos! Naaaw, vad har jag gjort för att förtjäna så mycket beröm av en gudinna en fredag i januari?  Jag lovar dock att så fort jag får hem färg så kommer jag lägga ut rätt sorts temabild! Jag hade ju en ide! Hahaha, så jag har en stark röst på svart, en stark röst på vit o en som velar mellan vit o röd?! 

Men snälla du kan inte sätta sån press på mig.. Snurrar bara runt här hahaha men får försöka!
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:29:59 följande:

Haha, ja du får till lördag natt på dig, då deadlinen var söndag?! Tack sötnos! Naaaw, vad har jag gjort för att förtjäna så mycket beröm av en gudinna en fredag i januari?  Jag lovar dock att så fort jag får hem färg så kommer jag lägga ut rätt sorts temabild! Jag hade ju en ide! Hahaha, så jag har en stark röst på svart, en stark röst på vit o en som velar mellan vit o röd?! 

Då vinner ju vit på 1.5 röst :p
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-01-15 20:32:08 följande:
    Men snälla du kan inte sätta sån press på mig.. Snurrar bara runt här hahaha men får försöka!
    Hahaha, jag litar på dig nu!
    killen skrev 2016-01-15 20:33:52 följande:
    Då vinner ju vit på 1.5 röst :p
    Eller så väljer Lips den röda o alla ligger lika?! Drömmer

• Fröken Maria
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:38:42 följande:
    Hahaha, jag litar på dig nu!
    killen skrev 2016-01-15 20:33:52 följande:Då vinner ju vit på 1.5 röst :p
    Eller så väljer Lips den röda o alla ligger lika?! Drömmer

Jag vill lägga min röst oxå!! Röstar på den svarta!!!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:38:42 följande:

Hahaha, jag litar på dig nu! Eller så väljer Lips den röda o alla ligger lika?! 

Jag brottar ner dig och kopplar polisgrepp och biter dig i nacken hahaha... Blir galen på dig :p får se vad jag kan komma på.. Annars får du brotta ner mig istället :(
  • Anonym (Quexet)
    Fröken Maria skrev 2016-01-15 20:42:01 följande:
    Jag vill lägga min röst oxå!! Röstar på den svarta!!!
    Haha, då leder den svarta! Solig
    Smastor skrev 2016-01-15 20:44:15 följande:
    Jag brottar ner dig och kopplar polisgrepp och biter dig i nacken hahaha... Blir galen på dig :p får se vad jag kan komma på.. Annars får du brotta ner mig istället :(
    Även fast jag inte tränar är jag starkare än du tror! Så det blir nog jag som brottar ner dig! Tungan ute Men försök att låta bli att bli galen... Vill ju inte brotta ner dig inne på hispan, kan ju se lite konstigt ut?!

• Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 20:59:16 följande:

Haha, då leder den svarta! Även fast jag inte tränar är jag starkare än du tror! Så det blir nog jag som brottar ner dig!  Men försök att låta bli att bli galen... Vill ju inte brotta ner dig inne på hispan, kan ju se lite konstigt ut?!

Låser dom in mig så är det ditt fel, garanterat! Får kanske en snygg tvångströja som matchar din vita utstyrsel ;) då kan du ju ha en chans i brottningen iallafall haah
  • Quexxet
    Smastor skrev 2016-01-15 21:02:28 följande:
    Låser dom in mig så är det ditt fel, garanterat! Får kanske en snygg tvångströja som matchar din vita utstyrsel ;) då kan du ju ha en chans i brottningen iallafall haah
    Hahaha, röstade inte du svart? Bör du då inte försöka få till en svart tvångströja då?