Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Smastor

Helkroppstråden

Mizzteaze skrev 2016-01-15 21:55:59 följande:

Mm....men nej... Inte ikväll.. Tror jag ligger kvar här ett tag och leker.. Med tankar... Och annat..

Haha det var det jag menade... Att låta tankarna vandra, för ute så har helvete frusit till is :p
  • Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-01-15 21:59:01 följande:

Haha det var det jag menade... Att låta tankarna vandra, för ute så har helvete frusit till is :p

Mm...slirigt att bil nu köra... Tur att jag ensam glidigt kan göra :-P nu till min hetta jag återgår... Kanske en speciell man snart återuppstår
  • Smastor
    Mizzteaze skrev 2016-01-15 22:06:23 följande:

Mm...slirigt att bil nu köra... Tur att jag ensam glidigt kan göra :-P nu till min hetta jag återgår... Kanske en speciell man snart återuppstår

Hahaha underbart.. Go kväll på dig :p
  • Anonym (Quexet)
    Mizzteaze skrev 2016-01-15 21:42:09 följande:
    Såå skönt med hett vatten runt min kropp... Låter mina tankar vandra ett par hundra meter bort..
    Underbart! Solig
    Mizzteaze skrev 2016-01-15 22:06:23 följande:
    Ledsen att göra dig besviken, platsen som finns över är MIN så jag söker just nu efter rätt badkar, hittills har jag klarat mig utan större skada (endast genomsökt åtta stycken än så länge!)

• Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-01-15 22:07:38 följande:

Hahaha underbart.. Go kväll på dig :p

Önskar även dig en god kväll
  • Mizzteaze
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 22:13:42 följande:

Underbart! Ledsen att göra dig besviken, platsen som finns över är MIN så jag söker just nu efter rätt badkar, hittills har jag klarat mig utan större skada (endast genomsökt åtta stycken än så länge!)

Du är varmt välkommen att hålla mig sällskap! Jag har skum så att det räcker för ett party på två. .. Lite färg... Så har vi fixat temat!
  • Anonym (Quexet)
    Mizzteaze skrev 2016-01-15 22:22:44 följande:
    Du är varmt välkommen att hålla mig sällskap! Jag har skum så att det räcker för ett party på två. .. Lite färg... Så har vi fixat temat!
    Jag letar jag letar! Snart kanske jag har hittat rätt! Flört
    MrGrå skrev 2016-01-15 22:25:22 följande:

Bidrag från kvällens träningspass....

Vad piggar upp mer en kall fredag än en stilig karl? Drömmer
  • justme79
    MrGrå skrev 2016-01-15 22:25:22 följande:

Bidrag från kvällens träningspass....

Du behöver helt klart en längre spegel! Bra jobbat, ser väldigt snyggt ut!
  • Anonym (Stallion)
    Mizzteaze skrev 2016-01-15 21:42:09 följande:

Såå skönt med hett vatten runt min kropp... Låter mina tankar vandra ett par hundra meter bort..

Så härligt... Underbart vida ben.. Mmmm