• Mizzteaze

Helkroppstråden

Smastor skrev 2016-01-16 09:32:03 följande:

Hoppa i badet så letar jag upp snorkel ;) fast du gjorde dig rätt uppe i det torra med.

Jag får gå runt som en smurf idag... Badet får vänta ett tag...

Tack
  • Smastor
    Mizzteaze skrev 2016-01-16 09:47:25 följande:

Jag får gå runt som en smurf idag... Badet får vänta ett tag...

Tack

Jag gillar tydligen smurfar, så det blir bra vilket som ;)
  • Mizzteaze

[quote=76234918][quote-nick]Smastor skrev 2016-01-16 10:09:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Du har ju en mycket snyggare blå ton än mig!

Snyggt äre iallafall

• Smastor
    Mizzteaze skrev 2016-01-16 10:16:51 följande:

[quote=76234918][quote-nick]Smastor skrev 2016-01-16 10:09:05 följande:[/quote-nick]

Snyggt äre iallafall [/quote]

Haha tack.. Skulle behöva ett varmt bad bevisligen!
  • Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-01-16 10:18:20 följande:

Snyggt äre iallafall

Haha tack.. Skulle behöva ett varmt bad bevisligen![/quote]

Japp! Bara att höppe i badet och tina upp!
  • Smastor
    Mizzteaze skrev 2016-01-16 10:24:19 följande:

Haha tack.. Skulle behöva ett varmt bad bevisligen!

Japp! Bara att höppe i badet och tina upp! [/quote]

Tyvärr har jag ju bara dusch :p gå in i badhuset i detta tillstånd är nog inte att rekommendera!
  • Borka
    justme79 skrev 2016-01-15 23:05:18 följande:
    Du behöver helt klart en längre spegel! Bra jobbat, ser väldigt snyggt ut!
    Hej snygging!

Jag behöver tips!

På mitt jobb har jag en kvinnlig kollega som är sååå vacker! Hon har vackra ögon och alltid ett finurligt leende på läpparna.

Jag vill så gärna tala om för henne att jag tycker hon är vacker. Har du nåt förslag på hur jag kan göra det på ett smidigt sätt? Glad

Till saken hör att jag kommer lämna arbetsplatsen om två månader, så jag har egentligen inget att förlora. Men vill ju inte för den saken framstå som ett creep!
    Borka rövar bort dina fötter
  • justme79
    Borka skrev 2016-01-16 15:24:39 följande:

Hej snygging!

Jag behöver tips!

På mitt jobb har jag en kvinnlig kollega som är sååå vacker! Hon har vackra ögon och alltid ett finurligt leende på läpparna.

Jag vill så gärna tala om för henne att jag tycker hon är vacker. Har du nåt förslag på hur jag kan göra det på ett smidigt sätt? 

Till saken hör att jag kommer lämna arbetsplatsen om två månader, så jag har egentligen inget att förlora. Men vill ju inte för den saken framstå som ett creep!

Åh det frågar du mig som är värdelös på att flörta?! Jag förstår ju inte ens när killar flörtar med mig, mina kompisar som får säga till mig efteråt! Men det bästa är väl bara att vara ärlig. Ska du ändå sluta så! Du kan väl få ihop en aw och försöka få tillfälle att ta henne åt sidan. Om en kollega sa så till mig hade jag bara tagit det som en stor komplimang. Synd att jag bara har kvinnliga kollegor... Kanske skulle byta bransch! ;)
  • MrGrå
    justme79 skrev 2016-01-15 23:05:18 följande:
    Du behöver helt klart en längre spegel! Bra jobbat, ser väldigt snyggt ut!

Tack! .. - vill fröken att jag ställer mig vid den större spegeln så gör jag självklart det.. ;)

Mrs Okänd skrev 2016-01-16 08:08:09 följande:
    Ge karln en pall så han kommer upp lite...fast då kanske de imponerande axlarna inte kommer med. ?

Hahah jaa de e ju tråkigt när man måste välja vad man ska ha med på bild.. Drömmer ska nog se till att fixa en pall..