• Anonym (kille 33)

Helkroppstråden

Anonym (Undrandes) skrev 2016-02-03 11:28:29 följande:

Börjar bli lite tjatigt med samma tre personer som postar bilder i alla tre bildtrådar, och samma killar/gubbar som kommenterar på dem. Hade varit kul med lite variation. Blir ju lite blasé att se samma kroppar dag efter dag.

Och var är ditt bidrag? Vill du inte tillföra något själv så sluta gnäll!!!! Eller sluta titta.
  • Anonym (Yyz)

Börjar bli lite tjatigt med samma tre personer som postar bilder i alla tre bildtrådar, och samma killar/gubbar som kommenterar på dem. Hade varit kul med lite variation. Blir ju lite blasé att se samma kroppar dag efter dag.

Varsågod bara att posta bilder om du vill.......
  • Anonym (Jane Doe)

Runkinläggen skulle väl kunnas tas i en annan tråd eller via PM i alla fall? Och Mt7 kan kanske ha ett klistrat "Tack, tack"-inlägg som gäller alla glatt sprutande herrar?

• Anonym (Mammatill 7)

Undrandes: Vet du jag tycker samma sak,skulle gärna se att andra lägger ut bilder. Kul med variation .

Dasen: Va skönt!

• Dasen
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-03 11:44:06 följande:

Undrandes: Vet du jag tycker samma sak,skulle gärna se att andra lägger ut bilder. Kul med variation .

Dasen: Va skönt!

Det är väl snart dags igen skulle jag tro
  • dagonbalian95

Till alla er vackra lejoninnor här inne.

• Anonym (Undrandes)
    Anonym (kille 33) skrev 2016-02-03 11:32:28 följande:
    Och var är ditt bidrag? Vill du inte tillföra något själv så sluta gnäll!!!! Eller sluta titta.
    Ojdå, trampade visst på en öm pung där. Nivån på trådens kvalitet har helt klart sjunkit, vilket nog har att göra med alla "fula gubbar" som har hittat hit med sina sliskiga kommentarer. Så låg nivå på många av dem att jag inte fattar att kvinnorna väljer att tacka för dem.

För övrigt räcker det med ett utropstecken. Det blir inte mer utrop bara för att du sätter fler.
  • Fröken Maria
    dagonbalian95 skrev 2016-02-03 12:02:22 följande:

Till alla er vackra lejoninnor här inne.

Hej hopp vilken trevlig syn mitt i lunchpausen!! Härlig mage säkert alldeles förträfflig att lägga huvudet på ..,
  • Anonym (Mammatill 7)

Börjar bli lite tråkig ton här nu tycker jag...

• Linux1003

Det är ingen som tvingar dig att klicka på länken. Hur ser dina bidrag ut?