Helkroppstråden
Börjar bli lite tjatigt med samma tre personer som postar bilder i alla tre bildtrådar, och samma killar/gubbar som kommenterar på dem. Hade varit kul med lite variation. Blir ju lite blasé att se samma kroppar dag efter dag.
Börjar bli lite tjatigt med samma tre personer som postar bilder i alla tre bildtrådar, och samma killar/gubbar som kommenterar på dem. Hade varit kul med lite variation. Blir ju lite blasé att se samma kroppar dag efter dag.
Runkinläggen skulle väl kunnas tas i en annan tråd eller via PM i alla fall? Och Mt7 kan kanske ha ett klistrat "Tack, tack"-inlägg som gäller alla glatt sprutande herrar?
Undrandes: Vet du jag tycker samma sak,skulle gärna se att andra lägger ut bilder. Kul med variation .
Dasen: Va skönt!
Undrandes: Vet du jag tycker samma sak,skulle gärna se att andra lägger ut bilder. Kul med variation .
Dasen: Va skönt!
Till alla er vackra lejoninnor här inne.
Till alla er vackra lejoninnor här inne.
Börjar bli lite tråkig ton här nu tycker jag...