Helkroppstråden
Efter en underbar dag på jobbet träning sitter jag nu helt slut i soffan och undrar vem som egentligen skulle laga maten ikväll?!

Efter en underbar dag på jobbet träning sitter jag nu helt slut i soffan och undrar vem som egentligen skulle laga maten ikväll?!
WooooooooooooW: Hjälp vilken snygg kropp du har,i like it! Tack snälla du för dina fina ord!
Justme: Vilken fin bild!
Skönt är helgen snart är här.
Tröttare än tröttast sängen it is...
Jag fixar maten om jag får låna förklädet ;)
Wow vilken vacker tjej du är! Det verkar som jag passar bra för att vara nära och hjälpa till massag och mat är ju mina starkaste färdigheter så du var vila och mysa i soffan efter massag medan jag lagar middag... Any time
Man skulle kanske äta hos dig någon dag, hur är köket öppet?! Ser ut att kunna bli en trevlig middag.
Väldans va det var trevligt här inne idag
Kommer du och lagar mat ska du absolut få låna ett litet förkläde!Tack! Men skojar du? En man som kan massera och laga mat! Hmm är du mannen jag väntat på kanske?! ;)Tack detsamma! Läcker rumpa du har!Kanske du skulle ja! Du hos mig är köket öppet dygnet runt!