• Anonym (KåtMilf)

Helkroppstråden

dagonbalian95 skrev 2016-02-03 19:09:20 följande:
    Hade det varit något specifikt du begär av mig? Vad du än vill.
    Du kan väl berätta hur du runkar och hoppas hon skall svara något om att hon vill ha din kuk i sig?
  • Fröken Maria
    Anonym (Stallion) skrev 2016-02-03 16:51:39 följande:
    Frikort får man ju tilldela en sådan själ man inte varje dag stöter på..irl.. 
    Så det är så det funkar med frikort har alltid undrat... Så av alla jordens undersköna kvinnor skulle du kunna tänka dig att ge mig ett sånt kort... Najs!! Tack !!
  • justme79
    dagonbalian95 skrev 2016-02-03 19:09:20 följande:

Hade det varit något specifikt du begär av mig? Vad du än vill.

Begär av dig? Ne sånt sysslar inte jag med. Vad jag önskar däremot är ju en annan femma! ;)
  • justme79
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-02-03 19:18:05 följande:

Du kan väl berätta hur du runkar och hoppas hon skall svara något om att hon vill ha din kuk i sig?

Ha ha ha i så fall får han skriva till någon annan! Jag är lite mer "diskret" i det jag skriver. Behöver ju inte avslöja revisor allt man tänker! :)
  • Smastor
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-02-03 19:18:05 följande:

Låter mumsigt... Berätta gärna mer! =D
  • dagonbalian95
    justme79 skrev 2016-02-03 19:56:40 följande:
    Begär av dig? Ne sånt sysslar inte jag med. Vad jag önskar däremot är ju en annan femma! ;)
    Nej nej var inte så jag menade. Jag hade kunnat hjälpa dig med vad som helst, behöver inte nödvändigtvis vara något intimt - om du inte hade tillåtit det såklart.
    Vad är det du önskar dig? :)
  • joon4321

Nu är man tillbaka :) hur mår ni snyggingar?
  • Anonym (Mammatill 7)

joon4321: Vilka snygga armar! Gillar resten av kroppen också...

• justme79
    dagonbalian95 skrev 2016-02-03 20:16:02 följande:

Nej nej var inte så jag menade. Jag hade kunnat hjälpa dig med vad som helst, behöver inte nödvändigtvis vara något intimt - om du inte hade tillåtit det såklart.

Vad är det du önskar dig? :)

Ha ha var ju bra att jag inte bara kan önska mig intima saker! ;) Men en massage står ganska högt upp på listan.
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-03 22:11:18 följande:

Ha ha var ju bra att jag inte bara kan önska mig intima saker! ;) Men en massage står ganska högt upp på listan.

Justme79: massagen har vi ju fattat beslut om jag väntar på att du hör av dig fina du ????