• Ronga

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 20:04:22 följande:
    Äsch, vi kan väl kalla dig "ung o dum"?! Det var ju på den tiden du var tvungen o rädda världen istället för att ställa upp på en date med mig! Kyss o jag tror det blev två gånger som jag fixade o trixade så jag skulle ha tid för endast DIG en hel kväll... men men, som vanligt blev man dissad!
    JAJA! Du kan inte använda detta som argument hela tiden. Du vägrade säga vart du befann dig. Dessutom fyllde jag år för två månader sedan, så jag är inte lika ung som då

Svikis
    Snälla killar sluta skriv flirtiga meddelanden till mig, jag är kille!
  • Anonym (Quexet)
    Ronga skrev 2016-03-05 20:09:31 följande:
    JAJA! Du kan inte använda detta som argument hela tiden. Du vägrade säga vart du befann dig. Dessutom fyllde jag år för två månader sedan, så jag är inte lika ung som då

Svikis
    Kommer använda det tills du gör bort dig nästa gång!

Oooh så du är januaribarn, inte undra på att jag är hemligt förälskad i dig då! Kyss 
    Så nu är du gammal o klok menar du? Intressant! Flört 

Gamlis 
  • Ronga
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 20:14:19 följande:
    Kommer använda det tills du gör bort dig nästa gång!

Oooh så du är januaribarn, inte undra på att jag är hemligt förälskad i dig då! Kyss 
    Så nu är du gammal o klok menar du? Intressant! Flört 

Gamlis 
    Så det blir en nästa gång?

Javisst, januaribarn är klokast och snyggast.  Har alltid varit klok, men aldrig gammal

Dummis
    Snälla killar sluta skriv flirtiga meddelanden till mig, jag är kille!
  • Anonym (Quexet)
    Ronga skrev 2016-03-05 20:18:54 följande:
    Så det blir en nästa gång?

Javisst, januaribarn är klokast och snyggast.  Har alltid varit klok, men aldrig gammal

Dummis
    Jag vet inte om jag vågar bli bränd IGEN av min hemliga förälskelse? Obestämd

Nja, december är den bästa månaden enligt talare... Jag o andra sidan har aldrig varit klok, men jag är jäkligt gammal! Flört Så stämmer din profil är du fortfarande "ung o dum" enligt mig! (men som sagt jag är inte klok jag heller!) Oskyldig

Snoris
  • cobolt
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 19:33:33 följande:

Nämen sötis! 

The one and only! //Kexet

En utsikt och pose som väcker döda
  • Fröken Maria

Det har varit en lång dag. Jag sitter på tåget men är inte hemma än på ett tag.. Längtar hit just nu...

• Anonym (Mammatill 7)

Härliga Fröken Maria!

Själv kör jag en lite repris.

• rob78
    Fröken Maria skrev 2016-03-05 20:45:04 följande:

Det har varit en lång dag. Jag sitter på tåget men är inte hemma än på ett tag.. Längtar hit just nu...

Där önskar jag också jag var ;)

Farligt sexig du är