Helkroppstråden
Helt rätt, jag gillar hur du tänker! Men det är ju du som brukar släppa loss mig??! Nu blir jag förvirrad! Ja, o så brukar dom säga att det är kärringar som har beslutsångest.... Fast det kanske passade ganska bra?!
Helt rätt, jag gillar hur du tänker! Men det är ju du som brukar släppa loss mig??! Nu blir jag förvirrad! Ja, o så brukar dom säga att det är kärringar som har beslutsångest.... Fast det kanske passade ganska bra?!
Nämen sötis!
The one and only! //Kexet
Tssst, du har ju aldrig blivit dissad (av mig)
men jag har klänning på mig igen, so please come n get me!
December är BÄSTA månaden, fråga vem som helst!
Hmmm, i mitt fall så är det 30+ i kroppen o 14 MAX i hjärnan så vi har lite att jobba på där!
Sötis
Oooh, du vet inte vad du ger dig in på nu! dissar ingen? FB kanske men det är bara jobb för mig! Jag kan bevisa att jag är lite randig?!
Pluttis
Oooh, du vet inte vad du ger dig in på nu! dissar ingen? FB kanske men det är bara jobb för mig! Jag kan bevisa att jag är lite randig?!
Pluttis
Pluttis
Hahahaha! JA du vet inte vad du ger dig in på! Lugn nu, adressen kommer! (då du uppenbarligen sumpat den sen sist!!! )
Stressis!Hur mår DU? Förlåt!