• lollat

Helkroppstråden

Amys skrev 2013-05-20 08:53:50 följande:

Ouu! Du är så jävla snygg! Jag kollade igenom dina inlägg och såg att det första du skrev i den här tråden var ett svar till mej. Hjärta
  • Amys
    lollat skrev 2013-05-20 12:57:44 följande:
    Ouu! Du är så jävla snygg! Jag kollade igenom dina inlägg och såg att det första du skrev i den här tråden var ett svar till mej. Hjärta
    Ja, tänka sig som det kan vaFlörtKyss
  • villbusa
    Anonym (Allie) skrev 2013-05-17 13:03:08 följande:
    En rumpa i helkroppstråden.

mmmmm den var verkligen inte dum alls....mmmmm  måste du tvunget va anonym???   Tungan ute
  • Anonym (Allie)

Har ju varit anonym genom hela tråden så vore lite drygt att ändra på det nu ;) , men tack så mycket ! :)

villbusa skrev 2013-05-20 17:40:53 följande:
    mmmmm den var verkligen inte dum alls....mmmmm  måste du tvunget va anonym???  

• Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 17:40:53 följande:
    mmmmm den var verkligen inte dum alls....mmmmm  måste du tvunget va anonym???  

Vore väl dumt att inte vara anonym om man vill slippa få en massa oönskade inboxar?
  • villbusa
    Anonym ( ) skrev 2013-05-20 17:48:00 följande:

Vore väl dumt att inte vara anonym om man vill slippa få en massa oönskade inboxar?

Skrattande klart man vill inboxa en sån vacker kvinna........Tungan ute men är väl fler än jag som vill det.......Obestämd

• Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 18:41:20 följande:
     klart man vill inboxa en sån vacker kvinna........ men är väl fler än jag som vill det.......

Varför vill man det? Vad är syftet?
  • villbusa
    Anonym ( ) skrev 2013-05-20 18:44:23 följande:

Varför vill man det? Vad är syftet?
    för att ge privat komplimang, för att möjligen få se mer.... och så vidare........finns ju chans till mer spännande kontakter..... men de som är anonyma saknar förstås intresse för det..... kan jag tänka , vad tror du själv??Obestämd
  • Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 18:47:48 följande:
    för att ge privat komplimang, för att möjligen få se mer.... och så vidare........finns ju chans till mer spännande kontakter..... men de som är anonyma saknar förstås intresse för det..... kan jag tänka , vad tror du själv??

Komplimanger kan du ju ge här. Varför tror du att någon som postar bilder här är intresserad av spännande kontakter med just dig?
  • villbusa
    Anonym ( ) skrev 2013-05-20 19:20:04 följande:

Komplimanger kan du ju ge här. Varför tror du att någon som postar bilder här är intresserad av spännande kontakter med just dig?

av just mig? ja just det, varför skulle dom inte vara intresserade av just mina komplimanger....Skrattande, kanske det man skulle skrivit privat...... Obestämd´