• Anonym ( )

Helkroppstråden

villbusa skrev 2013-05-20 19:24:08 följande:
    av just mig? ja just det, varför skulle dom inte vara intresserade av just mina komplimanger...., kanske det man skulle skrivit privat...... ´

Komplimangerna kan du väl skriva här? Men nu var frågan inte om komplimanger utan det du kallade spännande kontakter. Varför tror du att någon som postar bilder här är intresserad av spännande kontakter med just dig?
  • Jon the papa
    studentbruttan29 skrev 2013-05-19 23:19:17 följande:
    Duktig du är! {#emotions_dlg.flower}
    Tackar tackar :) 
    justnextdoor skrev 2013-05-19 23:40:53 följande:
    Imponerande Jon! Träning och kost?
    Man får väl säga hyfsat enbart kost på den. Börja ju käka lchf för 4 år sen (tog +-året att ta bort de 32 om man räknar bort tillbakafallen hehe) Ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv och kommer göra så livet ut med lite helg snask. 

Träning har skett ytterst sparsamt i form av lite planka och armhävningar nu på slutet. Men ska väl ta o träna på nu så man inte ser så mager ut :) Lite före och efter kan ju va käckt :)

• gabbe06
    Nanime skrev 2013-05-19 12:33:04 följande:
    Här var det mycket snack och lite bilder.
    *svänger in och vinkar*
    Nu ska jag iväg till gymmet för att få någon ordning på denna kropp! xD

Inte mycket jobb du behöver lägga på den kroppen ju.
  • Meddelande borttaget
  • Clownensglädje

Standarden är urusel som vanligt..

• Anonym (w)

[quote=69961157][quote-nick]Nyfikne skrev 2013-05-20 21:38:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Lägg ner

• Jon the papa
    justnextdoor skrev 2013-05-20 20:53:27 följande:
    Jon! Jag är grymt imponerad på det du gjort! Fantastiskt bra jobbat, finns så många frestelser att falla för, vilken karaktär! Lycka till med träningen!
    Haha jo det finns det! Men fasen en dags synd i veckan är rätt snällt när man tänker på att man råkat synda smått ovetande de senaste 20 åren typ. 

http://www.kostdoktorn.se/trolldom-eller-lchf 

Lilla resan för den som är intresserad och länkt till va jag äter o har mig i inlägget :)

Mer bilder i denna tråden tycker jag det borde vara !  

Herrns bilder kan jag inte se så ehm jag säger ett Snyggt på den haha :) 
  • Nyfikne
    Anonym (w) skrev 2013-05-20 21:57:59 följande:
    [quote=69961157][quote-nick]Nyfikne skrev 2013-05-20 21:38:47 följande:[/quote-nick][/quote]
    Lägg ner
    annars?
  • Anonym (-)

Jag har tappat en väldans massa i vikt det senaste halvåret. Vägde 110 kg i Januari och är nu idag nere på 93. Däremot har jag inte tränat så mycket för att fylla upp fetthålorna med muskler. Nu har jag hängtuttar, revben som syns, hålor i magen och en hängmage och hängrumpa. Jag är fortfarande ung, så mitt skinn kanske fortfarande är en smula elastiskt?

Är min utväg att träna nu?