• ander25k

Helkroppstråden

Anonym (-) skrev 2013-05-21 07:19:41 följande:
    Jag har tappat en väldans massa i vikt det senaste halvåret. Vägde 110 kg i Januari och är nu idag nere på 93. Däremot har jag inte tränat så mycket för att fylla upp fetthålorna med muskler. Nu har jag hängtuttar, revben som syns, hålor i magen och en hängmage och hängrumpa. Jag är fortfarande ung, så mitt skinn kanske fortfarande är en smula elastiskt?

Är min utväg att träna nu? 
    Kör igång med träning , men räkna med att det går sakta med huden , men bygger du muskler , så kommer det gå lite fortare , så kör en kombination av styrka och kondis .

Och starkt jobbat med vikt nedgången.
  • mepetite
    Jon the papa skrev 2013-05-19 23:09:34 följande:
    32 kilo mindre och jag är åtminstone vansinnigt glad o nöjd :) Lite mer muskulatur ska kastas på mig bara hehe :) 

bra där ;)
  • Zizzieleenia

Anonym med häng.. Tyvärr vet jag för väl hur det kan va.. Har själv gått ner från 122,5 till 79..

Nu får ni lite äckelfaktor.. Men vill bara visa er baksidan..

Avslappnat

Spänt (gammal bild så klena muskler där:P

FÖRE 122,5 kg

EFTER (eller iallafall en bra bit påväg) 79 kg

Jag i helgen inför 31 km cykling.. :P (Ni ser ju flax-häng under armarna.)

Längtar så till hud-plastik!

• A82

Måste bara säga:
    Grymt bra jobbat där Zizz!!!
    En stor eloge :)

• Zizzieleenia

Tack a82.. Hade känts såå mycket bättre utan allt häng, men kommer nog må betydligt bättre över mig själv när jag får bort det.. Har legat i stenhård träning och det finns iiingen chans att huden ska greja det själv, så kniven är enda utvägen.. Menmen.. Vill absolut aldrig tillbaka till fluffiga jag.

• Anonym (tjockis)
    Zizzieleenia skrev 2013-05-21 12:14:54 följande:
    Anonym med häng.. Tyvärr vet jag för väl hur det kan va.. Har själv gått ner från 122,5 till 79..

Nu får ni lite äckelfaktor.. Men vill bara visa er baksidan..

Avslappnat

Spänt (gammal bild så klena muskler där:P

FÖRE 122,5 kg

EFTER (eller iallafall en bra bit påväg) 79 kg

Jag i helgen inför 31 km cykling.. :P (Ni ser ju flax-häng under armarna.)

Längtar så till hud-plastik!

JÄKLIGT bra jobbat!!! Strongt som tusan! Skrattande
  • Zizzieleenia

Tack anonym, jag gjorde en överviktsoperation i oktober 2012.. Men har fått kämpa enormt för att gå ner.. Känns lite trögt en del dagar. Gick ner själv från 122,5 till 105 kg på operationsdagen.. Har dock legat i hårdträning och muskler har alltid varit viktigt för mig.. Så har ju samlat på mig fina muskler så även fast jag fortfarande är relativt tung så är det iallafall en hel del muskler där under.. ;)

För ett år sedan kunde jag knappt springa mellan 2 lyktstolpar utan att flåsa som en gris, och nu kan ingen stoppa mig.. Full fräs hela tiden.. ;) 

• Anonym (tjockis)
    Jon the papa skrev 2013-05-20 19:30:17 följande:
    Tackar tackar :) 

Man får väl säga hyfsat enbart kost på den. Börja ju käka lchf för 4 år sen (tog +-året att ta bort de 32 om man räknar bort tillbakafallen hehe) Ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv och kommer göra så livet ut med lite helg snask. 

Träning har skett ytterst sparsamt i form av lite planka och armhävningar nu på slutet. Men ska väl ta o träna på nu så man inte ser så mager ut :) Lite före och efter kan ju va käckt :)

Och samma här!! Jäkligt strongt jobbat! Vilken enorm skillnad - ser ju toppenbra ut nu!! FörvånadSkrattande
  • A82

Varit där jag med men som tur och lustigt var gick jag ner mina kilon under senaste graviditeten. Har totalt till idag gått ner 41 kilo och har 5-6 kg kvar. (Under 1 år)
    Har lite över hud men det får jag leva med. Där emot gjorde jag i ordning taxöronen som blev utan fyllning för 4 månader sen och är idag jättenöjd :)