Helkroppstråden
Är min utväg att träna nu?
Och starkt jobbat med vikt nedgången.
Bra jobbat, du ger verkligen inspiration till mig.
Anonym med häng.. Tyvärr vet jag för väl hur det kan va.. Har själv gått ner från 122,5 till 79..
Nu får ni lite äckelfaktor.. Men vill bara visa er baksidan..
Avslappnat
Måste bara säga:
Grymt bra jobbat där Zizz!!!
En stor eloge :)
Tack a82.. Hade känts såå mycket bättre utan allt häng, men kommer nog må betydligt bättre över mig själv när jag får bort det.. Har legat i stenhård träning och det finns iiingen chans att huden ska greja det själv, så kniven är enda utvägen.. Menmen.. Vill absolut aldrig tillbaka till fluffiga jag.
Tack anonym, jag gjorde en överviktsoperation i oktober 2012.. Men har fått kämpa enormt för att gå ner.. Känns lite trögt en del dagar. Gick ner själv från 122,5 till 105 kg på operationsdagen.. Har dock legat i hårdträning och muskler har alltid varit viktigt för mig.. Så har ju samlat på mig fina muskler så även fast jag fortfarande är relativt tung så är det iallafall en hel del muskler där under.. ;)
För ett år sedan kunde jag knappt springa mellan 2 lyktstolpar utan att flåsa som en gris, och nu kan ingen stoppa mig.. Full fräs hela tiden.. ;)
Varit där jag med men som tur och lustigt var gick jag ner mina kilon under senaste graviditeten. Har totalt till idag gått ner 41 kilo och har 5-6 kg kvar. (Under 1 år)
Har lite över hud men det får jag leva med. Där emot gjorde jag i ordning taxöronen som blev utan fyllning för 4 månader sen och är idag jättenöjd :)