• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Neol skrev 2016-03-17 09:37:12 följande:
    Men hej Pillan!! Härligt att se dig här.... Du är alltid efterlängtad. Varför denna irritation?. Kyss
    Blev bara lite frustrerad över att du är sååååå snabb med att ta bort bilderna, idag är jag mindre frustrerad ;) 
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-03-17 09:44:07 följande:
    Blev bara lite frustrerad över att du är sååååå snabb med att ta bort bilderna, idag är jag mindre frustrerad ;) 
    Mindre frustrerad idag haha.... Ja det är då inte jag som är den man skall tacka för det tyvärr . Kanske han den där Lyckans Ost. 

Det blev lite tokigt när jag rensade i galleriet. Inte meningen att allt skulle försvinna, men så blev det visst. Jag har i alla fall hittat en ny raderafunktion som var mycket effektiv... 
    Ordförande i seniorklubben
  • Pinkie Pie

alltså jag blir tokig! här fixar man och preppar för att ta fina bilder men det blir ändå bara grynigt och kass kvalité!!!! nån som kan tänka sig att ge mig en bra systemkamera och en personlig assistent som kan knäppa bilder!!!??

• Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-03-17 09:54:26 följande:

alltså jag blir tokig! här fixar man och preppar för att ta fina bilder men det blir ändå bara grynigt och kass kvalité!!!! nån som kan tänka sig att ge mig en bra systemkamera och en personlig assistent som kan knäppa bilder!!!??

Ingen dålig kvalitet där inte :p kom så skjuter jag dig med canonen :D
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2016-03-17 09:51:14 följande:
    Mindre frustrerad idag haha.... Ja det är då inte jag som är den man skall tacka för det tyvärr smile5.gif . Kanske han den där Lyckans Ost. 

Det blev lite tokigt när jag rensade i galleriet. Inte meningen att allt skulle försvinna, men så blev det visst. Jag har i alla fall hittat en ny raderafunktion som var mycket effektiv... 
    Inge mer speciellt än några timmars sömn ;) Sen är jag ju inte så långsint...hahah
    Tycker dut kan sluta använda den där raderafunktionen faktiskt ;)
    Ha en bra dag Losten 
  • Anonym (janne)

Hur ser de ut i färg då?? Pinkie pie!!!

• Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-03-17 09:58:22 följande:
    Ingen dålig kvalitet där inte :p kom så skjuter jag dig med canonen :D
    hahahahaha jag kommer direkt! håll utkik efter en liten rosa ponny!Drömmer
  • Smastor

• hkt

Det är jag proffs på......

Sånt är jag bäst på......

• indigo85

Med den kroppen går det inte att ta dåliga bilder kan jag lova. Mera tack =)