• indigo85

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2016-03-17 09:43:20 följande:
    men alltså vääänta vänta vänta....dä är inte schysst att posta bilder på en sån där framsida när denna rosa lilla ponny försöker jobba!!!!Förvånad
    Och du tror att jag kan jobba när du lägger ut dina bilder då? haha nej du inte en chans. 

Blir helt svettig här ju.
  • Påven Johanna
    indigo85 skrev 2016-03-17 10:08:17 följande:
    Och du tror att jag kan jobba när du lägger ut dina bilder då? haha nej du inte en chans. 

Så du menar alltså att nu är den där överkroppen och magen som du visade upp tidigare alldeles...alldeles...alldeles...svettig...? 

*rullas ut på bår*
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-03-17 10:02:41 följande:
    nu måste jag verkligen skynda mig att hitta vart du gömmer dig! här ska fotas!!!!Flört
    hkt skrev 2016-03-17 10:04:01 följande:
    det tror jag säkert att du är! allt är bättre än min dumma mobilkameraDrömmer
    indigo85 skrev 2016-03-17 10:06:29 följande:
    Med den kroppen går det inte att ta dåliga bilder kan jag lova. Mera tack =)

haha rätt åt dig! då är det ju rättvist nu..jag sitter och dregglar på mitt kontor och du sitter och svettas hos dig!Solig

• indigo85
    Påven Johanna skrev 2016-03-17 10:15:34 följande:
    Så du menar alltså att nu är den där överkroppen och magen som du visade upp tidigare alldeles...alldeles...alldeles...svettig...? 

*rullas ut på bår*

Haha ja precis.  

Rullas ut på bår? Måste jag göra konstgjord andning på dig?

• indigo85
    Pinkie Pie skrev 2016-03-17 10:17:12 följande:
    nu måste jag verkligen skynda mig att hitta vart du gömmer dig! här ska fotas!!!!Flört
    hkt skrev 2016-03-17 10:04:01 följande:
    det tror jag säkert att du är! allt är bättre än min dumma mobilkameraDrömmer

haha rätt åt dig! då är det ju rättvist nu..jag sitter och dregglar på mitt kontor och du sitter och svettas hos dig!Solig

Mmm.. fast kanske ändå inte helt rättvist eftersom dina bilder var så mycket hetare än min bild. Det borde betyda att jag borde kunna ta ut en extra på dig.  Mmm, helt klart. Jag väljer att jag får sitta i den vita stolen när du posar på det sättet som på din bild =)
  • Pinkie Pie
    indigo85 skrev 2016-03-17 10:28:10 följande:

Mmm.. fast kanske ändå inte helt rättvist eftersom dina bilder var så mycket hetare än min bild. Det borde betyda att jag borde kunna ta ut en extra på dig.  Mmm, helt klart. Jag väljer att jag får sitta i den vita stolen när du posar på det sättet som på din bild =)
    hmm......det hade jag iof inte haft nåt emot.....du är välkommen att komma och sitta på min stol när du villDrömmer
  • Trollare

Jag dog nog precis lite så galet sexig.

Pinkie Pie skrev 2016-03-17 09:54:26 följande:

alltså jag blir tokig! här fixar man och preppar för att ta fina bilder men det blir ändå bara grynigt och kass kvalité!!!! nån som kan tänka sig att ge mig en bra systemkamera och en personlig assistent som kan knäppa bilder!!!??

• Borka
    Pinkie Pie skrev 2016-03-17 09:54:26 följande:

alltså jag blir tokig! här fixar man och preppar för att ta fina bilder men det blir ändå bara grynigt och kass kvalité!!!! nån som kan tänka sig att ge mig en bra systemkamera och en personlig assistent som kan knäppa bilder!!!??

Jag fotar dig gärna ;)
    Borka rövar bort dina fötter
  • Pinkie Pie
    Trollare skrev 2016-03-17 10:54:40 följande:
    Jag dog nog precis lite så galet sexig.
    nej döööö inte!!!!!!FörvånadSolig
    Borka skrev 2016-03-17 11:26:21 följande:
    Jag fotar dig gärna ;)
    gulle! helst inte bara en massa fotbilder bara Drömmer