• Noname00

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2016-03-17 09:54:26 följande:

alltså jag blir tokig! här fixar man och preppar för att ta fina bilder men det blir ändå bara grynigt och kass kvalité!!!! nån som kan tänka sig att ge mig en bra systemkamera och en personlig assistent som kan knäppa bilder!!!??

Du har för lite ljus tror jag ha en lampa vid eller bakom kameran som är riktad mot dig, inte motljus.
    Eller så är det motljus du har och då blir det också mörka.
  • Fröken Maria

Kexet å pinki!! Härliga bilder från proffsen ser jag! Ni får lära oss nya era knep för jag tycker alltid era bilder är så läckra...!

• Pinkie Pie
    Noname00 skrev 2016-03-17 12:58:36 följande:
    Du har för lite ljus tror jag ha en lampa vid eller bakom kameran som är riktad mot dig, inte motljus.
    Eller så är det motljus du har och då blir det också mörka.
    tack för tips...får prova att mixtra lite med ljuset!
    Fröken Maria skrev 2016-03-17 13:17:56 följande:
    Kexet å pinki!! Härliga bilder från proffsen ser jag! Ni får lära oss nya era knep för jag tycker alltid era bilder är så läckra...!
    haha tack kära fröken maria! dina bilder är också väldigt fina! efter att ha hängt här inne till och från under rätt många år så har nog både jag och Kexet lärt oss att våga experimentera med ljus, vinklar osv.....man måste testa sig fram för bästa resultat!Drömmer

• Underhill
    alltså jag blir tokig! här fixar man och preppar för att ta fina bilder men det blir ändå bara grynigt och kass kvalité!!!! nån som kan tänka sig att ge mig en bra systemkamera och en personlig assistent som kan knäppa bilder!!!??

himla trevligt! 
    E vi överens så kör vi
  • holidodi

finns bra kameror för några hundralappar. Folk säljer sina systemkameror bara för de inte använder dem till något vettigt. men det kommer du att göra. :P
  • Borka
    Pinkie Pie skrev 2016-03-17 11:38:56 följande:
    nej döööö inte!!!!!!FörvånadSolig
    Borka skrev 2016-03-17 11:26:21 följande:
    Jag fotar dig gärna ;)
    gulle! helst inte bara en massa fotbilder bara Drömmer

Nä då, allt utom fötterna ;)
    Borka rövar bort dina fötter
  • Fröken Maria

Då bär det av på nästa jobb.. Tur att man kan roa sig med annat samtidigt.. Mina medresenärer skulle bara veta.. Gårdagens dusch..

• indigo85
    Fröken Maria skrev 2016-03-17 15:27:16 följande:

Då bär det av på nästa jobb.. Tur att man kan roa sig med annat samtidigt.. Mina medresenärer skulle bara veta.. Gårdagens dusch..

LJUUUUUVLIGT!!!!!
  • hkt

Nice..... den duschen had varit trevligt att vara med på......
  • killen

Härligt :) varför duscha vi aldrig ihop ;)