• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fröken Maria
    Anonym (Morgon) skrev 2016-03-19 08:03:37 följande:

God morgon..

God förmiddag! Härligt inbjudande bild!!
  • hkt

Gör inte

Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:45:15 följande:

Kanske skulle klä på mej å börja jobba lite...

Gör inte det......
  • hkt

Något

Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:43:15 följande:

Det finns massor att hitta på... Själv ska jag springa en sväng å jobba ett par timmar sedan...

Något förslag?
  • Fröken Maria
    hkt skrev 2016-03-19 11:10:48 följande:

Något

Något förslag?
    Ja du det beror ju på vad du kan tänka dig å hur vädret är hemma hos dig.. Lite som jag kan komma på är att sätt sig å titta igenom de senaste tagna bilderna med mobilen eller kameran å beställa bilder kanske har du ramar å bilder hemma som ligger. Fixa dem å upp på väggen isf. Laga långkok experimentera med smaker å nya recept fyll frysen med matlådor. Baka bröd å kakor. Jag bakar det mesta själv väldigt roligt å rogivande för att inte tala om nyttigt när du vet vad som är i... Eller så går du på något museum eller utställning eller åker i väg till ett friluftsområde å tar en promenad går ut i skogen eller varför inte ringer en vän för en fika/lunch på stan... Nu har du massor att göra... Hoppas något lockar...
  • hkt
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 11:38:10 följande:

Ja du det beror ju på vad du kan tänka dig å hur vädret är hemma hos dig.. Lite som jag kan komma på är att sätt sig å titta igenom de senaste tagna bilderna med mobilen eller kameran å beställa bilder kanske har du ramar å bilder hemma som ligger. Fixa dem å upp på väggen isf. Laga långkok experimentera med smaker å nya recept fyll frysen med matlådor. Baka bröd å kakor. Jag bakar det mesta själv väldigt roligt å rogivande för att inte tala om nyttigt när du vet vad som är i... Eller så går du på något museum eller utställning eller åker i väg till ett friluftsområde å tar en promenad går ut i skogen eller varför inte ringer en vän för en fika/lunch på stan... Nu har du massor att göra... Hoppas något lockar...

Bra förslag. Jag kommer nog träna och sedan ta en fika...

Det får det bli
  • Meatballsurgery
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:45:15 följande:

Kanske skulle klä på mej å börja jobba lite...

Jag tycker du ser helt perfekt klädd ut <3
  • rob78

[quote=76455232][quote-nick]Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:45:15 följande:[/quote-nick]Kanske skulle klä på mej å börja jobba lite... [/qupote]

Varför då?

Det där ser väl perfekt ut

• JeanB

FRÖKEN MARIA: Älskar dina muskler! Stora och väldefinierade, dina lår är drömmen. Vad för slags träning gör du? Styrketränar du? Jag är inte riktigt där än, men jag är en god bit på väg.