• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Eh)
    Smastor skrev 2016-03-18 15:32:13 följande:

Må vara ett arsle men det där skulle jag vilja sätta tänderna i!

j Då kommer jag sätta tänderna i något annat, passa dig :D
  • Anonym (Eh)
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-18 20:21:39 följande:

Vad ska man säga grabbar. Uppfinningsrikedomen i hur man bäst formulerar att asset är snyggt är det ingen hejd på. Jag är sjukt impad!!För övrigt hade min tunga varit bättre än allt ovanstående ;)

En kåtmilf? Är du en kåtmilf? Spännande puss!
  • justme79

[quote=76456519][quote-nick]Siameskatt skrev 2016-03-19 19:33:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Gillar verkligen tatueringar! Särskilt på en attraktiv kille! ;)

• Anonym (Eh)
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 20:32:10 följande:

Ja du visst är det häftigt! Jag har två år kvar till 40... Har gett mig den på att det visst går att träna å komma i form fastän man inte är 25 längre... Allt som man vill går, det gäller att vara envis å målmedveten... Jag hejar på dej!! Kör hårt å lycka till!!

Verkar ju ha gått bra, du ser väldigt fit ut!! Härligt, peppen :) ha en bra kväll.
  • Fröken Maria

Dags att krypa ner i kojen här i stugan snart.. Känner redan hur kroppen har fått vila precis vad jag behövde!!

• hkt
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 21:22:25 följande:

Dags att krypa ner i kojen här i stugan snart.. Känner redan hur kroppen har fått vila precis vad jag behövde!!

Så här tidigt? Trodde du var en nattuggla?
  • Fröken Maria
    hkt skrev 2016-03-19 21:30:40 följande:
    Så här tidigt? Trodde du var en nattuggla?
    Nä du nattuggla är jag inte.. Just nu är livet lite jobbigt å då behöver jag massor med vila... Att krypa ner i sängen betyder dock inte att det är dags att sova riktig än..
  • Noname00
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 21:47:13 följande:
    Nä du nattuggla är jag inte.. Just nu är livet lite jobbigt å då behöver jag massor med vila... Att krypa ner i sängen betyder dock inte att det är dags att sova riktig än..
    Kolla på tv i sängen eller? ;)
  • Noname00
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 21:47:13 följande:
    Kolla på tv i sängen eller? ;)