• Fröken Maria

Helkroppstråden

hkt skrev 2016-03-19 08:11:40 följande:

Hmm vad ska jag göra en ledig lördag.....

Det finns massor att hitta på... Själv ska jag springa en sväng å jobba ett par timmar sedan...
  • Fröken Maria
    Anonym (Morgon) skrev 2016-03-19 08:03:37 följande:

God morgon..

God förmiddag! Härligt inbjudande bild!!
  • hkt

Gör inte

Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:45:15 följande:

Kanske skulle klä på mej å börja jobba lite...

Gör inte det......
  • hkt

Något

Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:43:15 följande:

Det finns massor att hitta på... Själv ska jag springa en sväng å jobba ett par timmar sedan...

Något förslag?
  • Fröken Maria
    hkt skrev 2016-03-19 11:10:48 följande:

Något

Något förslag?
    Ja du det beror ju på vad du kan tänka dig å hur vädret är hemma hos dig.. Lite som jag kan komma på är att sätt sig å titta igenom de senaste tagna bilderna med mobilen eller kameran å beställa bilder kanske har du ramar å bilder hemma som ligger. Fixa dem å upp på väggen isf. Laga långkok experimentera med smaker å nya recept fyll frysen med matlådor. Baka bröd å kakor. Jag bakar det mesta själv väldigt roligt å rogivande för att inte tala om nyttigt när du vet vad som är i... Eller så går du på något museum eller utställning eller åker i väg till ett friluftsområde å tar en promenad går ut i skogen eller varför inte ringer en vän för en fika/lunch på stan... Nu har du massor att göra... Hoppas något lockar...
  • hkt
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 11:38:10 följande:

Ja du det beror ju på vad du kan tänka dig å hur vädret är hemma hos dig.. Lite som jag kan komma på är att sätt sig å titta igenom de senaste tagna bilderna med mobilen eller kameran å beställa bilder kanske har du ramar å bilder hemma som ligger. Fixa dem å upp på väggen isf. Laga långkok experimentera med smaker å nya recept fyll frysen med matlådor. Baka bröd å kakor. Jag bakar det mesta själv väldigt roligt å rogivande för att inte tala om nyttigt när du vet vad som är i... Eller så går du på något museum eller utställning eller åker i väg till ett friluftsområde å tar en promenad går ut i skogen eller varför inte ringer en vän för en fika/lunch på stan... Nu har du massor att göra... Hoppas något lockar...

Bra förslag. Jag kommer nog träna och sedan ta en fika...

Det får det bli
  • Meatballsurgery
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:45:15 följande:

Kanske skulle klä på mej å börja jobba lite...

Jag tycker du ser helt perfekt klädd ut <3
  • rob78

[quote=76455232][quote-nick]Fröken Maria skrev 2016-03-19 10:45:15 följande:[/quote-nick]Kanske skulle klä på mej å börja jobba lite... [/qupote]

Varför då?

Det där ser väl perfekt ut