• Anonym (Eh)

Helkroppstråden

Gladprick skrev 2016-03-18 14:58:57 följande:

Den fantastiska ändan så nr 4! ;)

Borde funnits en nr också 7. ;)

7:an känns just nu i luften litegrann! Gillar dig gladprick! Hoppas kvällen är fin pricken!
  • Anonym (Eh)
    Smastor skrev 2016-03-18 15:32:13 följande:

Må vara ett arsle men det där skulle jag vilja sätta tänderna i!

j Då kommer jag sätta tänderna i något annat, passa dig :D
  • Anonym (Eh)
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-18 20:21:39 följande:

Vad ska man säga grabbar. Uppfinningsrikedomen i hur man bäst formulerar att asset är snyggt är det ingen hejd på. Jag är sjukt impad!!För övrigt hade min tunga varit bättre än allt ovanstående ;)

En kåtmilf? Är du en kåtmilf? Spännande puss!
  • justme79

[quote=76456519][quote-nick]Siameskatt skrev 2016-03-19 19:33:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Gillar verkligen tatueringar! Särskilt på en attraktiv kille! ;)

• Anonym (Eh)
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 20:32:10 följande:

Ja du visst är det häftigt! Jag har två år kvar till 40... Har gett mig den på att det visst går att träna å komma i form fastän man inte är 25 längre... Allt som man vill går, det gäller att vara envis å målmedveten... Jag hejar på dej!! Kör hårt å lycka till!!

Verkar ju ha gått bra, du ser väldigt fit ut!! Härligt, peppen :) ha en bra kväll.
  • Fröken Maria

Dags att krypa ner i kojen här i stugan snart.. Känner redan hur kroppen har fått vila precis vad jag behövde!!

• hkt
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 21:22:25 följande:

Dags att krypa ner i kojen här i stugan snart.. Känner redan hur kroppen har fått vila precis vad jag behövde!!

Så här tidigt? Trodde du var en nattuggla?
  • Fröken Maria
    hkt skrev 2016-03-19 21:30:40 följande:
    Så här tidigt? Trodde du var en nattuggla?
    Nä du nattuggla är jag inte.. Just nu är livet lite jobbigt å då behöver jag massor med vila... Att krypa ner i sängen betyder dock inte att det är dags att sova riktig än..
  • Noname00
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 21:47:13 följande:
    Nä du nattuggla är jag inte.. Just nu är livet lite jobbigt å då behöver jag massor med vila... Att krypa ner i sängen betyder dock inte att det är dags att sova riktig än..
    Kolla på tv i sängen eller? ;)