• mrme

Helkroppstråden

Fröken Maria skrev 2016-03-19 22:38:27 följande:
    Mmmm mrmums hade passat bättre..
    man tackar:)   det är så jag tycker om dig mums :)
  • Henkrix
    justme79 skrev 2016-03-19 21:06:13 följande:

Ska bli skönt att krypa ner i sängen snart!

Sååå fin! :)
  • Fröken Maria
    mrme skrev 2016-03-19 22:44:57 följande:
    man tackar:)   det är så jag tycker om dig mums :)
    Jasså du! Härligt att höra...
  • Anonym (L.A)
    Givdul skrev 2016-03-19 00:12:48 följande:
    gillar det röda på dig
    Wow vilken snygg rumpa du har
  • Siameskatt

Hej Fröken Maria!

Det är en helkropps-tattoo som jag håller på med. Det är lite allt möjligt i japansk stil.

På baksidan har jag ett tempellejon som vaktar sina två ungar. Från nacke till knäveck

Fröken Maria skrev 2016-03-19 20:52:52 följande:

Alltså jag är ingen böna med tatueringar har aldrig ens haft en tanke på att skaffa mig en... Men när man får syn på fina kroppar som din som är smyckad på det där viset ja då blir jag nyfiken ändå... Är det något speciellt motiv eller mer ett mönster... Att upptäcka nya saker är kul tycker jag..

• Underhill
    Lovely20 skrev 2016-03-19 20:15:34 följande:
    Kanske skulle få med bilden oxå 

Tjusigt!
    E vi överens så kör vi
  • Fröken Maria

Ojojoj! Imponerande! Nästan omöjligt för mig att förstå som inte riktigt ser tjusningen med tatueringar... Men jag tycker det är fantastiskt när man vågar göra det som känns rätt för RN själv. En sån där tatuering är ju inget man gör en kväll på fyllan precis!

Siameskatt skrev 2016-03-20 08:17:08 följande:

Hej Fröken Maria!

Det är en helkropps-tattoo som jag håller på med. Det är lite allt möjligt i japansk stil.

På baksidan har jag ett tempellejon som vaktar sina två ungar. Från nacke till knäveck

• Underhill
    JeanB skrev 2016-03-19 13:47:51 följande:
    FRÖKEN MARIA: Älskar dina muskler! Stora och väldefinierade, dina lår är drömmen. Vad för slags träning gör du? Styrketränar du? Jag är inte riktigt där än, men jag är en god bit på väg. 

Fin du e!..go söndag ;)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Eh)
    Siameskatt skrev 2016-03-20 08:17:08 följande:

Hej Fröken Maria!

Gäller o hålla dig i skinnet o inte göra dumheter med detta kännetecken, kommer liksom inte undan fin bild!!