• SIPPAN13

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-05-23 10:50:52 följande:
    PTV, naturligtvis... Skrattande
    NaturligtvisFörvånad!! Vad har jag missat nu??
  • Mattias39
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 10:52:43 följande:
    NaturligtvisFörvånad!! Vad har jag missat nu??
    Fundera på det du...
  • SIPPAN13
    Mattias39 skrev 2013-05-23 10:53:49 följande:
    Fundera på det du...
    Du är högerhänt Drömmer??
  • SIPPAN13
    Mattias39 skrev 2013-05-23 10:56:00 följande:
    Japp
    Låter logiskt... får ju inte bli obalansFlört.
  • Mattias39
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 10:58:08 följande:
    Låter logiskt... får ju inte bli obalansFlört.
    Har lite obalans, men trodde det var för att benen var olika långa...men det beror på ngt annat alltså...?! Förvånad
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 10:50:50 följande:
    Va... berätta Drömmer!!

..... Men Snippan! Det vet du väl!! Flört.... Ett besök på kontoret kan ju leda till aktiviteter på toan när kollegorna går på lunch, bilder kan man ju uppenbarligen leka med, blir man kåt och ensam så kan man ju alltid fixa en liten orgasm.... Se där, några exempel Skål..... Själv tog jag med datorn och hade cam-sex på jobbtoan igår Tungan ute
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-23 11:04:02 följande:

..... Men Snippan! Det vet du väl!! Flört.... Ett besök på kontoret kan ju leda till aktiviteter på toan när kollegorna går på lunch, bilder kan man ju uppenbarligen leka med, blir man kåt och ensam så kan man ju alltid fixa en liten orgasm.... Se där, några exempel Skål..... Själv tog jag med datorn och hade cam-sex på jobbtoan igår Tungan ute
    (Vit) SIPPAN ... inte Snippan haha{#emotions_dlg.djavulsk}. Oj... det låter som att det är betydligt mer aktivitet hos dig än hos mig... på den fronten iaf Oskyldig
  • Quarell
    VeniVici skrev 2013-05-23 11:04:02 följande:

Eller så kan man ju prova att jobba på sin arbetstid.
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 11:07:10 följande:
    (Vit) SIPPAN ... inte Snippan haha{#emotions_dlg.djavulsk}. Oj... det låter som att det är betydligt mer aktivitet hos dig än hos mig... på den fronten iaf Oskyldig
    Hahaha, det var väl en trevlig knorr på en fin blomma? Flört..... Nja, aktiviteterna kommer och går till och från Tungan ute