• SIPPAN13

Helkroppstråden

VeniVici skrev 2013-05-23 11:10:19 följande:
    Hahaha, det var väl en trevlig knorr på en fin blomma? Flört..... Nja, aktiviteterna kommer och går till och från Tungan ute
    Hoppas innerligt att du som man inte använder denna benämning på det kvinnliga könet ObestämdFlört
  • VeniVici
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 11:12:21 följande:
    Hoppas innerligt att du som man inte använder denna benämning på det kvinnliga könet ObestämdFlört

Nä, du kan vara helt lugn för att det heter något helt annat! Det där ordet och "hen" är bland det mest avtändande jag vet....
  • SIPPAN13
    VeniVici skrev 2013-05-23 11:15:06 följande:

Nä, du kan vara helt lugn för att det heter något helt annat! Det där ordet och "hen" är bland det mest avtändande jag vet....
    Phuu... blev lite orolig där ett tag Glad.
  • SIPPAN13
    Mattias39 skrev 2013-05-23 11:01:33 följande:
    Har lite obalans, men trodde det var för att benen var olika långa...men det beror på ngt annat alltså...?! Förvånad
    Är det tredje benet kortare än de andra två blir det ju lätt en haltande känsla Flört
  • SIPPAN13
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-23 11:21:41 följande:
    Sippan: Sexy, som alltid!
    Tack vännen{#emotions_dlg.flower}. Miss u Skäms.
  • VeniVici

Gud vilken vacker rumpa du har i dom trosorna,Tungan ute SIPPAN!

• FjärilVingad73
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 11:27:43 följande:
    Tack vännen. Miss u .

Miss U too!
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Jon the papa
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 09:39:16 följande:

"Kul och kul"... låter smått livsfarligt Förvånad. Säg till om du behöver hjälp med hjärt- och lungräddningFlört.
    Haha som tur är så märker man det när tunnelseendet börjar komma. Eller vänta nu... Om man ignorerar detta så får man ju HLR..... Tror jag behöver lite ehm ... assistans ;) Tiden är knapp så du får nog skynda på om du inte vill ha mitt liv på samvetet då det är lite utav ditt fel :) 
  • Anonym (w)
    Jon the papa skrev 2013-05-23 11:46:55 följande:
    Haha som tur är så märker man det när tunnelseendet börjar komma. Eller vänta nu... Om man ignorerar detta så får man ju HLR..... Tror jag behöver lite ehm ... assistans ;) Tiden är knapp så du får nog skynda på om du inte vill ha mitt liv på samvetet då det är lite utav ditt fel :) 

Är du 14 eller? Slutar hjärnan fungera så fort du ser lite kvinnohud?