• SIPPAN13

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2013-05-23 12:39:31 följande:
    En riktig kvinna har väl alltid med sig övriga hjälpmedel :) ? Bara att ringa portkod så får du "hjälpa" mig. Dörren är upplåst till din ära. 
    Någon form utav smörj känns bra att ha med också.. För sakens skull :) 

Extra smörjDrömmer???... nej, nej det räcker gott och väl med det som redan finns Tyst.
    Det kommer ta ett tag att få med all utrustning men håll uuuuuut Skrattande .... jag kommer snart!! 
  • Anton Chigurh
    Jon the papa skrev 2013-05-23 12:39:31 följande:
    En riktig kvinna har väl alltid med sig övriga hjälpmedel :) ? Bara att ringa portkod så får du "hjälpa" mig. Dörren är upplåst till din ära. 

Någon form utav smörj känns bra att ha med också.. För sakens skull :) 

Lite smörja är aldrig fel, Jon, jag är helt enig med dig, jag går aldrig hemifrån utan min burk med 5-56 i bakfickan. En sk allroundsmörja. Bra till allt.

SIPPAN !!! ...............5-56, glöm för helvete inte det. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Meddelande borttaget
  • SIPPAN13
    Anton Chigurh skrev 2013-05-23 12:46:00 följande:
    Lite smörja är aldrig fel, Jon, jag är helt enig med dig, jag går aldrig hemifrån utan min burk med 5-56 i bakfickan. En sk allroundsmörja. Bra till allt.

SIPPAN !!! ...............5-56, glöm för helvete inte det. 
    Vapenfett kan vara väldigt användbart när bössan ska fram och skotten ska avlossas Skrattande.
  • SIPPAN13
    justnextdoor skrev 2013-05-23 12:46:27 följande:
    Dörren upplåst?
    Haha... ja jag fattar ingentingDrömmer.. skyll inte på mig Oskyldig.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (???)
    Quarell skrev 2013-05-23 12:28:07 följande:

Kommer osökt att tänka på Homer Simpson.. när hans lilla hjärna ser en doughnut... dreggel dreggel....

Hehe...ja det finns många sådana exempel...Piff och Puff ser den allra finaste nöten...
  • SIPPAN13
    justnextdoor skrev 2013-05-23 12:54:12 följande:
    Haha konstigt nog är du ändå alltid inblandad
    Ok för att jag har en stor "vaktmästar-knippa" med nycklar till de flesta dörrar i världen men just i detta fall är jag faktiskt oskyldigOskyldig. Den enda nyckeln jag saknar är en sådan där liten till element....Flört.
  • Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 12:47:37 följande:
    Vapenfett kan vara väldigt användbart när bössan ska fram och skotten ska avlossas Skrattande.
    Arméns vapenfett 101 tar jag bara fram vid högtidliga tillfällen, Sippan, som tex fredagsträffarna i Höladan, det är en utgående produkt som vi skall vara rädda om, men 5-56 är inte fy skam, du får smörja lite mer frekvent bara, så funkar den hyfsat den också. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.