• Gammal_jazz

Helkroppstråden

Anonym (God morgon) skrev 2016-04-26 21:20:32 följande:

@Borka. Trots att det var riktigt kallt så ändrade jag mig på väg upp ur vattnet och tog en bild enbart för dig.

Menar du att du badat ute på riktigt?? Såhär års?? I så fall var det misshandel av en mycket fin kropp!
  • Anonym (Komedi)

Snubblade över denna tråd. Finns det ingen på FL som har en snygg kropp?

Ursäkta men inga hängbröst eller platta rövar har någonsin fått mig att tända till.

Snygga kvinnor har väl inget behov av att hänga här.

Komisk avslutning på kvällen iaf haha.

• Mudshark
    Anonym (Komedi) skrev 2016-04-27 00:58:09 följande:

Snubblade över denna tråd. Finns det ingen på FL som har en snygg kropp?

Ursäkta men inga hängbröst eller platta rövar har någonsin fått mig att tända till.

Snygga kvinnor har väl inget behov av att hänga här.

Komisk avslutning på kvällen iaf haha.

Trådens syfte är inte att tända dig. Läs trådstarten, där finns även några rader om vad man ska tänka på innan man kommenterar. Men det verkar ju inte ligga för dig att tänka först.
  • Underhill
    @Borka. Trots att det var riktigt kallt så ändrade jag mig på väg upp ur vattnet och tog en bild enbart för dig.
    men...brrr. Naturskön vy :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Haren)

Fy fan! Ditt mod att trotsa kylan i vattnet är nästan, men bara nästan, större än dina tuttar ;)
  • Anonym (God morgon)
    Gammal_jazz skrev 2016-04-27 00:29:08 följande:

Menar du att du badat ute på riktigt?? Såhär års?? I så fall var det misshandel av en mycket fin kropp!

Underhill skrev 2016-04-27 06:58:47 följande:

men...brrr. Naturskön vy :)

Inte så illa egentligen, kallt men det känns mest i händer och fötter, så knappast tal om misshandel
    SportKostym skrev 2016-04-27 07:33:27 följande:

:)

Välkommen
  • Underhill
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-27 08:24:49 följande:
    Inte så illa egentligen, kallt men det känns mest i händer och fötter, så knappast tal om misshandel smile5.gif

Välkommen smile1.gif
    Sägs ju att det är nyttigt att ta sig ett dopp när det är kallt :)...blir ju både knottrigt och styvt på köpet ;-P
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Mammatill 7)

Godmorgon!

Vet inte om man vågar lägga in en bild ..