• Anonym (God morgon)

Helkroppstråden

Neol skrev 2016-04-28 09:48:39 följande:

Tack Godmorgon!! Jag är inte så aktiv här numer, men tillräckligt för att ha spanat in hur du satt guldkant på trådarna här. Du är helt sjukt sexig!! Svårslaget det du postar... 

Tack ser absolut gärna att du blir mer aktiv, du har ju en fantastiskt fin kropp.
  • Neol
    Pinkie Pie skrev 2016-04-28 10:01:08 följande:
    Djupsinnig skrev 2016-04-27 19:52:55 följande:
    Stiligt Neol!

Inte varje dag en veteran som du tittar in och förgyller bildbanken.
    Jag passar på att bidra med en gammal klenod tagen på jobbet.
    men asså grabbar, jag tror alldeles bestämt att vi borde nakenfika ihop!!!!! eller alltså det är inte ett förslag, det är ett krav!!!! 

Jadu Pinkie! Det vill jag absolut vara med på. Du har alla egenskaper som krävs för att en sån fika skulle utvecklas precis i den riktning jag hade önskat. På porrighetsskalan lyckas du ju alltid tangera kokpunkten på något märkligt vis haha...

Jag fixar kanelbullar.
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-28 10:01:15 följande:
    Tack ser absolut gärna att du blir mer aktiv, du har ju en fantastiskt fin kropp.
    Tack goding! Det hade vart kul att hänga här hela dagarna och när man väl kommer igång tenderar det ju att bli väldigt svårt att sluta... Men vi får se kanske hittar jag lite mer tid eller att något händer så att motivationen stiger...OskyldigCool
    Ordförande i seniorklubben
  • straight arrow

Nu börjar jag bli hungrig...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pinkie Pie
    Neol skrev 2016-04-28 10:08:26 följande:
    Jadu Pinkie! Det vill jag absolut vara med på. Du har alla egenskaper som krävs för att en sån fika skulle utvecklas precis i den riktning jag hade önskat. På porrighetsskalan lyckas du ju alltid tangera kokpunkten på något märkligt vis haha...

Jag fixar kanelbullar.

Tack goding! Det hade vart kul att hänga här hela dagarna och när man väl kommer igång tenderar det ju att bli väldigt svårt att sluta... Men vi får se kanske hittar jag lite mer tid eller att något händer så att motivationen stiger...OskyldigCool
    stopp o belägg, det är vida känt att det är mina kanelbullar som är godast så för allas trevnad är det bäst att jag fixar bullarna.....eller vi kanske borde köra på en naken-bakeoff med kaffe och dopp efteråt Flört
  • Påven Johanna
    Pinkie Pie skrev 2016-04-28 12:01:59 följande:
    stopp o belägg, det är vida känt att det är mina kanelbullar som är godast så för allas trevnad är det bäst att jag fixar bullarna.....eller vi kanske borde köra på en naken-bakeoff med kaffe och dopp efteråt Flört
    Om jag var du skulle jag ligga med dem i stället. 
  • minimoya76
    Neol skrev 2016-04-27 16:33:46 följande:

Sluta gnabba i tråden nu!! Mer love och sköna bilder!!

Enig med deg... Å du kan jo virkelig det med skjønne bilder Neol..
    Djupsinnig skrev 2016-04-27 19:52:55 följande:

Stiligt Neol!

Inte varje dag en veteran som du tittar in och förgyller bildbanken.

Jag passar på att bidra med en gammal klenod tagen på jobbet.

Veeeldig bra klenod i såfall.. Really nice!!
    straight arrow skrev 2016-04-28 10:18:05 följande:

Nu börjar jag bli hungrig...

Hmm... Det er det flere som er...
  • Pinkie Pie
    Påven Johanna skrev 2016-04-28 12:10:03 följande:
    Om jag var du skulle jag ligga med dem i stället. 
    hahaha vilken oooooerhört bra idé!!!
  • Mudshark

Eftersom jag är en flitig besökare här är det väl inte mer än rätt att jag lämnar ett bidrag. Lyckades få till en bild som döljer det mesta av förfallet

Snälla kommentarer uppmuntras vänligt men bestämt. :)

• Anonym (God morgon)
    Mudshark skrev 2016-04-28 12:34:33 följande:

Eftersom jag är en flitig besökare här är det väl inte mer än rätt att jag lämnar ett bidrag. Lyckades få till en bild som döljer det mesta av förfallet

Snälla kommentarer uppmuntras vänligt men bestämt. :)

Snyggt kakel skämt åsido så tycker jag mig inte se något förfall alls
  • Mudshark
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-28 12:48:59 följande:
    Snyggt kakel skämt åsido så tycker jag mig inte se något förfall alls
    Tack, då lyckades kameran dölja förfallet väl :)