Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Buttman)

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-04-27 09:04:23 följande:

Buttman: Tycket att jag lägger in bilder ofta:) Tack

Jadå, visst lägger du in bilder ganska ofta. Jag tycker bara det är lite tråkigt när det är negativa troll som skriver saker. Det är många vackra bilder i tråden. Men dina är mina favoriter.
  • Anonym (Mammatill 7)

Haren: Det klart att jag tar det personligt det är svår att låta bli men dina fina kommentarer värmer .

Gbgnyfiken: Tack snälla.

Buttman: Vill ju inte att ni ska ledsna på min "mamma" kropp. Får väl lägga ut en rumpbild snart då men har just nu världens träningsvärk då jag jobbar på att den ska bli större.

• Anonym (Buttman)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-04-27 12:39:25 följande:

Buttman: Vill ju inte att ni ska ledsna på min "mamma" kropp. Får väl lägga ut en rumpbild snart då men har just nu världens träningsvärk då jag jobbar på att den ska bli större.

Det är ju alltid bra med träning.

Men vad gällande din rumpa så har den helt perfekta mått redan:)
  • Anonym (Haren)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-04-27 12:39:25 följande:

Haren: Det klart att jag tar det personligt det är svår att låta bli men dina fina kommentarer värmer .

Jag kan förstå att det är svårt att inte ta åt sig och tyvärr så är ju en dels kommentarer ett bevis på skev bild av hur kvinnor ser ut, eller ska se ut.

Jag menar, alla är inte slanka, liten midja, gigantiska tuttar, helrakade och utan skrynklor.

Fan, blir nästan förbannad här.

Tycker faktiskt att du personifierar kvinnlighet bra.

Kan du inte lägga upp en bild där du är vardagsklädd?
  • Anonym (Mammatill 7)

Haren: Så här ser jag ut en helt vanlig dag ned kläderna på.

• Anonym (Haren)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-04-27 14:24:08 följande:

Glömde bilden....

Stiligt måste jag säga. Inget att skämmas över där på något sätt.

Börjar förstå varför du har 7 barn ;)