-
Åh, man tackar! Allt lättklätt finns i min gamla dator som ligger i en plastpåse längst in i hallgarderoben. Har inte plåtat sådant sen jag var singel och internetdejtade som om varje dag var den sista. =)Putt B skrev 2012-12-20 10:59:24 följande:Söt vovve, och väldigt fin Matte !!
-
Du får en ego-kick från oss som redan vågat !Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 11:00:47 följande:Jag ska fundera på det under dagen. Jag vill nog göra det egentligen. Kommer kanske en bild under dagen/kvällen.
-
Den skäller på grannarna. Sådant kan inte tolereras.L E O N skrev 2012-12-20 10:58:00 följande:Ehh du har väl inte tänkt gräva ner hunden på bakgården?? Den ser ju helt oskyldig ut...
-
Ja, dina bilder med regnstället älskade jagTom Araya skrev 2012-12-20 11:02:22 följande:Om jag vågar så vågar du.
-
Hur djup kan hallgarderoben vara !!! in och rota framAlltid Daph skrev 2012-12-20 11:03:15 följande:Åh, man tackar! Allt lättklätt finns i min gamla dator som ligger i en plastpåse längst in i hallgarderoben. Har inte plåtat sådant sen jag var singel och internetdejtade som om varje dag var den sista. =)
-
Svårt att kommentera allas bilder så gör såhär.
Ni är alla verkligen jättefina och modiga som lagt upp era bilder här. Helt enkelt ett vackert gäng på fl...med väldigt vackra personligheter dessutom. -
Nej du har rätt. Det är sjukt störande.. Sätt igång och gräv!!Alltid Daph skrev 2012-12-20 11:04:21 följande:Den skäller på grannarna. Sådant kan inte tolereras.
-
Putt B skrev 2012-12-20 11:06:25 följande:Hur djup kan hallgarderoben vara !!! in och rota fram
Sagt och gjort. Nu har jag kopplat in den i väggen. Oj, måste åka till jobbet om en kvart och här sitter jag i blött hår och mjukiskläder. Måste kanske borsta tänderna åtminstone. Men fixar fram en bild ikväll! ;) -
Du är så söt, Daph! Söt och chic! Jag vill bara lyfta upp dig och bära med mig dig så att jag alltid har något gulligt framför mig att titta på.
-
Vad jag blir trött, ledsen också faktiskt !!! Fått mail av moderatorn och min helkropps bild jag lade in här i denna underbara tråd var borttagen då den väckte anstöt ? Vad e det för tråkig sensur ? En naken man i sina bästa år ;) var det pga. att man kunde se ytterst lite av min penis tro ? Otroligt patetiskt i alla fall. Till alla andra fortsätt lägg in bilder !! Så får Ni hålla tillgodo med min profilbild, samt de övriga bilderna som ligger där ;) där ser man ju bara bakdelen (framsidan är ju tydligen för hemsk att visa) morrar !!!