• Putt B

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-20 11:38:45 följande:
    Fast du hade väl arslet bortvänt !!!

Och täckte för bananen.....konstigt regelverk. Synnerligen konstigt..... 
    Eller hur !!! och det finns betydligt mer avslöjande bilder här kan jag tycka.... inte för att jag gnäller.. vore ju värre om de vackra damerna försvann....

Min bild finns förvisso kvar i ett svar på mitt inlägg... så OM damerna mot förmodan vill se.. så finns den där..
  • Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-20 11:33:26 följande:
    Nu fick man ett brev från moderatorn att min bild blivit borttagen pga att den strider mot reglerna ???

Det verkar vara ok att man har ett snöre i röven på en bild, men helnaken för övrigt...

Jag visade ju knappast kuken på bilden...

Egendomliga regler kan jag tycka !...

Risken finns väl att det ryker fler bilder då !
    Hann se din bild innan den försvann, och absolut inget stötande där heller anser jag. Fin bild på en fin manskropp. Du höll ju för
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 11:42:45 följande:
    Eller hur !!! och det finns betydligt mer avslöjande bilder här kan jag tycka.... inte för att jag gnäller..

vore ju värre om de vackra damerna försvann....

Min bild finns förvisso kvar i ett svar på mitt inlägg... så OM damerna mot förmodan vill se.. så finns den där..
    Hujedamej, det gör ont i mig bara att läsa det....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Proppset
    Fröken reserverad skrev 2012-12-20 11:42:13 följande:
    Jag tycker också reglerna suger..bilder kan ju vara hur utmanande som helst..bara det är underkläder på? Larvigt.

Jag hade en gång en utmanande (antar jag) bild här, med underkläder. Den togs också bort. Fast ja...eventuellt så överdrev jag kanske lite den gången. ;)
  • L E O N

Jaja men det är bara att acceptera det. Någon gräns måste de ha och regeln är ju enkel att förstå och kommunicera. Inte illa att så många fina och utmanande bilder ändå får finnas kvar. Tycker det är helt fair. 

• Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 11:55:13 följande:
    Jaja men det är bara att acceptera det. Någon gräns måste de ha och regeln är ju enkel att förstå och kommunicera. Inte illa att så många fina och utmanande bilder ändå får finnas kvar.

Tycker det är helt fair. 
    Knappast, då hade Puttes bild varit kvar....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • L E O N
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 11:56:30 följande:
    Knappast, då hade Puttes bild varit kvar....
    Tråkigt att höra att du saknar hans bild så mycket.... Tror säkert Putte kan ta en ny fin bild till dig med en tråd i rumpan precis som du önskar. Den kanske rentav blir snyggare än den som försvann...
  • LoLs pappa

Stasi lär ha att göra ett tag om dom skall rensa sista veckans trådar.....
    Muttran får INGEN julklapp av mig ivf!!!!!

• straight arrow
    L E O N skrev 2012-12-20 11:55:13 följande:
    Jaja men det är bara att acceptera det. Någon gräns måste de ha och regeln är ju enkel att förstå och kommunicera. Inte illa att så många fina och utmanande bilder ändå får finnas kvar. Tycker det är helt fair. 
    Sen är det ju som moderatorn skrev innan, de kan inte kolla alla inlägg utan det krävs att någon anmäler inlägget också
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 12:00:40 följande:
    Tråkigt att höra att du saknar hans bild så mycket.... Tror säkert Putte kan ta en ny fin bild till dig med en tråd i rumpan precis som du önskar. Den kanske rentav blir snyggare än den som försvann...
    Det jag saknar är en vettig moderering, det tror jag alla härinne begriper. Utom dig, L E O N, av någon underlig anledning....
Svar på tråden Helkroppstråden