• L E O N

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2012-12-20 12:44:27 följande:

Haha..det är så roligt...FL mejlade mig om att de tagit bort just en nakenbild och så skickar de med reglerna de hänvisar till...där står inte ett ord om naket. Det verkar vara några "hittepåregler" detta.
    Jaha..jag har inte brytt mig om att läsa dem. Lärde mig dem genom direkt feedback från moderatorn för ett tag sedan som så många andra .....Det är också ett sätt att lära ut regler...
  • Max

Loveheart, hade slängt upp en bild på direkten, men är på jobbet och det går ju inte med mobilen :(

• Anonym (Loveheart)
    Max skrev 2012-12-20 12:49:47 följande:
    Loveheart, hade slängt upp en bild på direkten, men är på jobbet och det går ju inte med mobilen :(

Det hindrade inte mig i rump-tråden, remember Flört????
  • Haskel

Jag är också väldigt nöjd med min kropp, och har inget att dölja. Min sambo är däremot lite mer pryd och ville inte visa sig naken.
  • Jellybeanbaby
    Tom Araya skrev 2012-12-20 12:44:27 följande:

Haha..det är så roligt...FL mejlade mig om att de tagit bort just en nakenbild och så skickar de med reglerna de hänvisar till...där står inte ett ord om naket. Det verkar vara några "hittepåregler" detta.
    Du, jag är van. Solig Sådär är det varenda jävla gång för mig.
    Och ifrågasätter man dem så hänvisar de oftast till "UPPRÄTTHÅLLNINGEN" eller  en helt annan regel...
    Hand in hand is the only way to land ♥
  • Putt B
    Haskel skrev 2012-12-20 12:51:35 följande:

Jag är också väldigt nöjd med min kropp, och har inget att dölja. Min sambo är däremot lite mer pryd och ville inte visa sig naken.
    Mycket stötande bild... du skrevar för mycket med benen !!! ;)
  • Putt B
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 11:35:39 följande:
    Sätt ett streck i röven, Putte, som markerar ett par string, det borde räcka för att klara censuren...
    Och jag som inte ens visade röven...

Det var väl helheten av min kropp som väckte anstöt hos någon förmodligen...
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 12:46:13 följande:
    Kom igen nu, strunta i alla pekpinnar och ta lite kort istället Tungan ute
    Skulle absolut göra det, men svårt att ta nya bilder här på jobbet. HAr bara min avatarbild att tillgå och den kan ju alla se redan...Får återkomma ikväll tror jag...
  • Anonym (Loveheart)
    Putt B skrev 2012-12-20 13:00:40 följande:
    Och jag som inte ens visade röven...

Det var väl helheten av min kropp som väckte anstöt hos någon förmodligen...
    Men såg man inte lite av "paketet"FörvånadFlört
  • Putt B
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 13:03:21 följande:
    Men såg man inte lite av "paketet"FörvånadFlört
    Nja.. handen dolde väl det mesta...
Svar på tråden Helkroppstråden