• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Haren)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-14 14:35:44 följande:

Glömde bilden...

Sexig mun :)
  • Smastor
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-14 14:54:31 följande:

Räcker det inte med att publicera bilder i en av bildtrådarna? Det är ju samma följeslagare som fyller båda trådarna med efterföljande kommentarer. Känns lite tjatigt att ständigt läsa samma personer kommentera samma bröst och röv på mer eller mindre samma sätt i alla trådarna. Jag bara undrar.

Gäller för övrigt alla andra som också spammar alla bildtrådarna med samma bilder . Jag lovar, det är samma personer som tittar i alla trådarna.

Visa pattarna eller var tyst ;)
  • Anonym (Mammatill 7)

Dasenhard: Tack!

Undrandes: Nu slipper du "undra" så mycket ang bilden för den är borta nu.

hoppsan: Tack snälla.

Haren: Kul att andra kroppsdelar än bröst o rumpa uppskattas.

• Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-14 16:13:49 följande:

Undrandes: Nu slipper du "undra" så mycket ang bilden för den är borta nu.

Varför är den borttagen? Den bröt ju inte mot forumreglerna. Någon som förstår?
  • Anonym (Undrandes)
    Mudshark skrev 2016-06-14 16:28:26 följande:
    Varför är den borttagen? Den bröt ju inte mot forumreglerna. Någon som förstår?
    Tror den bidrog till för många lågvattenmärken till kommentarer. Ruskigt dålig kvalitet. Saknar den gode Ängdals poetiskt beskrivande kommentarer. Ingen kunde omtala en bröstvårta som han.
  • Jon the papa
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-14 13:05:35 följande:
    Ser ut som om vi båda gillar dessa estetiskt tilltalande bildformerna :)

Men va fint :D !! Är det du? Den med halsen va riktigt snygg! Mest sett dig i påklätt här men det är inte fyskam det heller ;)
  • Anonym (God morgon)
    Dasenhard skrev 2016-06-14 10:45:43 följande:

[quote=76709927][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-06-14 09:22:37 följande:[/quote-nick]

Synd att man inte kan skicka PM till dig.....[/quote]

Precis som Mudshark säger så finns det orsaker till att jag väljer att vara anonym. Ett tips är dock, kan du inte skriva det du tänkt säga öppet i tråden så är det antagligen på tok för explicit för att uppskattas, av de allra flesta tjejer, som inledande kontaktförsök.

Vill du ha kontakt med en viss person så börja med att väcka intresse här, vill denne sen ha kontakt med dig så kommer det dyka upp ett PM så småningom.
  • grumlig

[quote=76709927][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-06-14 09:22:37 följande:[/quote-nick][/quote]

Lika trevligt att se på som alltid, lockande bild lite kvar för min fantasi att jobba med .

Naturligt är det bästa.

• Anonym (Gruppen)

Ett annat tips är att inte limma på varenda tjej i tråden då flickor gärna vill känna sig utvalda och uppvaktade specifikt, inte att bli utsatts för ett massutskick av meningslösa floskler...