• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Undrandes)
    Mudshark skrev 2016-06-14 21:13:14 följande:
    Men herre gud, du menar att någon anmäler en bild på grund av att kommentarerna inte uppnår verkshöjd? Du måste skoja!! Anmäl kommentarerna då och inte bilden. Någon har ett digert jobb framför sig att granska alla kommentarer på FL. Så får det tas fram någon standard för textens utformning som alla kan rätta sig efter.

Alla har inte Ängdals poetiska ådra, men måste väl få kommentera likväl. En sån här tråd lever på bilder och kommentarer. Försvinner någon av de två delarna så dör tråden.
    Nja, försvinner de patetiska, vulgära och tjatiga kommentarerna så kanske tråden lever upp tidigare höga kvalitet.

Tur att det fortfarande finns tjejer här som fortsätter att posta bilder trots den låga nivån på många av kommentarerna.
  • rob78
    justme79 skrev 2016-06-14 21:23:10 följande:

[quote=76711570][quote-nick]grumlig skrev 2016-06-14 19:28:16 följande:[/quote-nick]

Trevligt att se dig igen! :) Men du ser lite frusen ut, bäst du kommer in under morgonrocken så ska jag värma dig lite! ;)

[/quote]

Du sprider värme utanför morgonrocken med

Får aldrig nog av den kroppen.

Puss på dig
  • grumlig
    justme79 skrev 2016-06-14 21:23:10 följande:

[quote=76711570][quote-nick]grumlig skrev 2016-06-14 19:28:16 följande:[/quote-nick]

Trevligt att se dig igen! :) Men du ser lite frusen ut, bäst du kommer in under morgonrocken så ska jag värma dig lite! ;)

[/quote]

Får jag plats under din rock?
  • justme79
    rob78 skrev 2016-06-14 21:30:04 följande:

Puss på dig [/quote]

Trevligt me lite pussar! Tack tack!
    grumlig skrev 2016-06-14 21:43:14 följande:

Får jag plats under din rock? [/quote]

Klart du får!
  • Mudshark
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-14 21:26:38 följande:

Nja, försvinner de patetiska, vulgära och tjatiga kommentarerna så kanske tråden lever upp tidigare höga kvalitet.

Tur att det fortfarande finns tjejer här som fortsätter att posta bilder trots den låga nivån på många av kommentarerna.

Kvalitén på det som skrivs kan man diskutera, det håller jag med om. Men det råder man knappast bot på genom att anmäla dem eller bilderna.

Försvinner kommentarerna så försvinner intresset av att lägga in bilder.

Och så mycket mer sofistikerade var inte kommentarerna förr, med några få undantag.
  • Anonym (God morgon)

[quote=76711570][quote-nick]grumlig skrev 2016-06-14 19:28:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt!

• Jon the papa
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-14 20:49:48 följande:
    Japp det är lilla jag det där, älskar att stå framför kameran på det där sättet :) Gjorde några under graviditeten också:)

Men gisses va riktigt skitsnyggt, vackert och stilfullt det blev :D !!! 

Älskar det där du har en vattenansamling där i den där halsgropen. Haha ger mersmak minst sagt !! 

Men man kan ju tålmodigt vänta :D 

Haha om du inte så där rent spontant vill skicka ett meddelande med din instagram om du någon sådan har Drömmer Haha hänger här inne i helkropps på tok för sällan för att inte missa nått XD 

• grumlig
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-14 22:33:33 följande:

Snyggt![/quote]

Tackar sexy .
  • rob78
    justme79 skrev 2016-06-14 22:22:51 följande:

Puss på dig

Trevligt me lite pussar! Tack tack!Får jag plats under din rock? [/quote]

Klart du får![/quote]

Du ska få så mycket pussar du vill. Över hela dig. Puss puss puss