• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-12 22:48:28 följande:
    Ohhh my!! Det lönar sig ta mig tusan att scrolla ibland. Sjukt snyggt Sabina !
    Ordförande i seniorklubben
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2016-06-16 15:29:07 följande:
    Ohhh my!! Det lönar sig ta mig tusan att scrolla ibland. Sjukt snyggt Sabina !
    Du kanske vill visa ... öhm ... Sabina hur du ser ut? 
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2016-06-16 15:35:38 följande:

Du kanske vill visa ... öhm ... Sabina hur du ser ut? 

Naah jag är ingen sån som visar mig hur som helst bara sådär... Hon skulle dessutom antagligen bli helt galen i mig och börja stalka. Finns inget mer frustrerande än snygga stalkers ju, så den risken vågar jag inte ta!
  • Mrs Okänd
    Neol skrev 2016-06-16 16:21:38 följande:

Naah jag är ingen sån som visar mig hur som helst bara sådär... Hon skulle dessutom antagligen bli helt galen i mig och börja stalka. Finns inget mer frustrerande än snygga stalkers ju, så den risken vågar jag inte ta!

Håller med Påven här...fram med batongen nu och försvara dig...;)
  • Jon the papa
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-12 22:48:28 följande:

Alltså..... oj.... haha jag vet inte va man ska säga XD "Tack" ligger nära till hands. 

Herre jävlar helt enkelt :D Svårt ögongrann må jag säga :D ! 

• Jon the papa
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-15 23:19:05 följande:
    Oooh, du har varit saknad! Kyss Helt underbara bilder käre Jon! Solig
    Nej men man tackar förtjusande du :D  Haha får förbättre mitt beteende XD
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 16:48:54 följande:
    Håller med Påven här...fram med batongen nu och försvara dig...;)
    Försvara mig mot vadå?? Det är mot mina principer att plocka fram batongen om jag inte upplever ett reelt hot. Har inte märkt av mer än möjligen avlägset surr från någon liten mygga.

Hur går det själv med din batong förresten?? Eller skall jag kalla den trollstav?
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-16 11:58:21 följande:

Har haft samma namn (men då ett konto) så om man vill kan man alltid gå lååång tillbaka.

Men det är ju kul att göra någon lite frustrerad ibland;)

Haha jaså det tycker du? Du borde ha smisk :p
  • Smastor
    Neol skrev 2016-06-16 16:58:19 följande:

Försvara mig mot vadå?? Det är mot mina principer att plocka fram batongen om jag inte upplever ett reelt hot. Har inte märkt av mer än möjligen avlägset surr från någon liten mygga.

Hur går det själv med din batong förresten?? Eller skall jag kalla den trollstav?

Du får säga till om dom är dumma.. Så hjälper jag till :D
  • Anonym (Quexet)
    grumlig skrev 2016-06-15 23:37:56 följande:
    Spam:a du på det gör inget om det kommer mer sexiga bilder på dig
    Gör du mig sällskap med lite bilder då?? Oskyldig