• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Buttman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-20 09:09:11 följande:

Mrlivsnjutare:)

Buttman : Tränad mage vet inte riktigt om det stämmer men jag försöker iallafall . Tack

Idag tar jag lite sovmorgon .

Oj,vad din nakna rumpa förgyller måndan:)

Läckert när solens strålar träffar din härliga skinka;)
  • Ben66
    f0reveral0ne skrev 2016-06-20 11:31:21 följande:
    får man se fler på dig? ;D <3
    Knappast trodligt eftersom bilden förmodligen är kopierad från en sida med underkläder. Om hon visar en ny bild och bevisligen är så där snygg så ber jag om ursäkt för min misstanke.
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-16 18:50:58 följande:
    Ameh....jag hade ju kunnat ställt upp och smetat in din panna med kaffesump (eldorados) till hälften av kostnaden ;) win win för oss båda...kan det hjälpa mot snuva?! Eller näää....tror en Lostenbild är mer helande än sump i pannan ;)
    Eldorado kaffe! Har du ingen som helst kvalitetskänsla kvinna. Kaffesump är i alla fall väldigt bra för rosor och eftersom du är vacker som en ros är jag säker på att det skulle vara väldigt välgörande för dig på alla möjliga vis.

Så vill du komma över till mig på kaffe eller skall jag komma över till dig..?
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 19:05:51 följande:
    Annars kan du ju ta kort på honom, naken inkletad med kaffesump...och Smastor i en snygg pose med motorolja..

Låter spännande Mrs...men hade det inte varit ännu bättre om bidrog till denna bild på något vis... Alla goda ting är tre..
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Arbor skrev 2016-06-20 00:45:31 följande:

God natt

Snygg bild Arbor!! Låter nog som en kliché, men det ser ensamt ut.... på riktigt
  • Arbor
    Joohann skrev 2016-06-20 00:55:26 följande:
    God natt fina du :)
    Glad71 skrev 2016-06-20 07:23:18 följande:
    Fint smile5.gif
    Tack :)
    straight arrow skrev 2016-06-20 07:38:18 följande:
     Där är ju de snygga benen! Roligt att se dig igen...

Tack, får försöka visa dem lite oftare ;)

Smastor skrev 2016-06-20 09:25:14 följande:

Ojdå god morgon :D väldigt fin bild som visar precis lagom för lite! Din lilla rumpnissa!
    Och när får man se din lurviga rumpa igen? Kyss
    Neol skrev 2016-06-20 19:30:12 följande:
    Snygg bild Arbor!! Låter nog som en kliché, men det ser ensamt ut.... på riktigt smile5.gif

Tack, det var ensamt...på riktigt :(

• Neol
    Arbor skrev 2016-06-20 20:05:47 följande:
    Glad71 skrev 2016-06-20 07:23:18 följande:
    Fint smile5.gif
    Tack :)
    Tack, får försöka visa dem lite oftare ;)

Smastor skrev 2016-06-20 09:25:14 följande:

Ojdå god morgon :D väldigt fin bild som visar precis lagom för lite! Din lilla rumpnissa!
    Och när får man se din lurviga rumpa igen? Kyss
    Tack, det var ensamt...på riktigt :(

Du har förmågan att hålla stilen även när du är ensam. Väldigt tilltalande.... Kyss
  • Arbor
    Neol skrev 2016-06-20 20:15:59 följande:
    Du har förmågan att hålla stilen även när du är ensam. Väldigt tilltalande.... Kyss
    Man vet aldrig när det börja brinna Flört
  • Neol
    Arbor skrev 2016-06-20 20:31:05 följande:

Man vet aldrig när det börja brinna

Helt sant! Inte bara brandmännen som har mycket att vinna på att alltid vara redo