• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Anabolakillen..) skrev 2016-06-20 22:32:00 följande:
    Va fan är det med dig?
    En pervers kille visar upp sitt fikus arsle för andra män.
    Normalt folk måste säga ifrån, det kanske inte du fattar?

Men du.....om du nu är så jävla "normal" så borde du ju veta att den där tonen inte är okej! 

PS.  Snorren krymper av anabola...om du nu inte visste det!! 
  • Neol

Ohh är den söta anabolakillen här igen... Vill du se min rumpa också goding??

Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Mest glad)

Ja du verkar väldigt arg anabolen. Över just ingenting. Måste vara jättetråkigt att hålla på och koka över hela tiden, lite som en seriefigur.

• Neol

Hur BIG är du nu plutten??? Berätta!! Det är så hett att höra om dina pulserande anabola biffar till muskler!!

• Neol
    Anonym (Anabolakillen..) skrev 2016-06-20 23:05:47 följande:

Det här forumet är an extremt.

Denna inoljade Neol är fortfarande här och visar upp sin lilla homo kropp!

Hur har du det med dina pojkvänner?

SKulle en fikuspinne som du kunna våga dig in på ett riktigt gym där de stora, massiva grabbarna tränar?

Ohh nej det vet jag inte om jag skulle våga, jag har bara varit i ett riktigt mansgym en gång i samband med en rytmikklass... Det var så spännande med alla pumpa de män!! Tänk om du hade vart där plutten..mmmm
  • JohnDoe08
    ensamärstark skrev 2015-11-12 20:51:13 följande:

Ge mig sommar igen!

ensamärstark skrev 2015-10-07 20:27:42 följande:

Ha en fin kväll allihopa..

Sensuell och vacker, 10p! <3
  • JohnDoe08
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-20 22:43:18 följande:
    I den här tråden visar alla upp sig för alla. Skulle jag som tjej börja gnälla på att damerna är perversa lesbianer? Gå och lägg dig grabben

Bjuder på en rumpa, helt utan "fikus"

Gör du rätt i, åh en sån fin stjärt ;)
  • Joohann
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-20 22:43:18 följande:

I den här tråden visar alla upp sig för alla. Skulle jag som tjej börja gnälla på att damerna är perversa lesbianer? Gå och lägg dig grabben

Bjuder på en rumpa, helt utan "fikus"

Va fin du e ;) äsch bry dej inte om anabolakillen....han dyker upp ibland som ett troll....haha
  • Neol

Mmm så mycket vackra kvinnor!! Ensam och Godmorgon.... Kyss...

Verkar ju som att Anabolaspöket har lugnat ner sig så det blir ingen rumpbild, utan en bild till tjejerna istället. Känns som att det var ett halvårsen jag tog en ny bild senast, det känns nog bekant trots detta

• taquine
    Neol skrev 2016-06-21 10:51:20 följande:

Mmm så mycket vackra kvinnor!! Ensam och Godmorgon.... Kyss...

Verkar ju som att Anabolaspöket har lugnat ner sig så det blir ingen rumpbild, utan en bild till tjejerna istället. Känns som att det var ett halvårsen jag tog en ny bild senast, det känns nog bekant trots detta

Ja jävlar vilka snigelspår det blev  

Herregud gå ut i riktiga livet istället för att anses skitsnygga av Benny och gänget!
    Så tragiskt
    Goodness me