• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-21 23:45:36 följande:
    Haha ja det är ju lockande^^

Ska ner till Stockholm och fira med ett gäng idioter (på det bra sättet ;))

Vad för skoj ska du göra på midsommar?
    Härligt att du tycker det för jag är övertygad om att det vore underbart att få göra! :)

Haha låter spännande! Traditionellt firande eller? Var bor du?
    Jag bor i Malmö. Förstår du skånska? :P
    Det blir till att följa med till en bekants stuga med vänner och andra. Blir nog ganska många. Nära havet så det känns som en trevlig miljö. Midsommarmiddag och festligheter blir det så det kan bli lyckat! Finns det nån annanstans där vi kan prata och bekanta oss mer? :)
  • rob78
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-21 23:47:15 följande:

Bjuder på en utsliten morsa! Imorgon ringer klockan på 05.30, ha en underbar kväll!!:)

Det var en vacker morsa.

Hoppas du får trevligt på midsommar
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-21 21:16:07 följande:

Neol: Snygg bild! Härligt med lite manlig fägring.

Ahh din vackra rumpa, lycklig den som får klämma på den.
    Ska dock inte klaga njuter av dina vackra bilder.
    Din kropp är sensuell och lockande från alla vinklar.
  • Underhill
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-06-21 22:17:23 följande:
    Oj bilden blev visst upp och ber,, provar en gång till.
    Tjusigt.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Mammatill 7)

Buttman: Tack för alla fina kommentarer du ger mig.

hoppsan: Vad gullig du är.

Lite tråkigt att man får så negativa kommentarer när man bara lägger in en bild. Tydligen ska alla se likadana ut här i tråden. Unga o smala, tycker själv att jag inte är speciellt "stor" 161 cm o väger 62 kg.

• Neol
    Anonym (AnabolakillenXXL) skrev 2016-06-21 17:56:29 följande:
    Du fortsätter ogenerat att visa upp din fikus kropp och ofredar normala män, du har säkert en grupp homomän här som uppskattar dina provokativa foton.

Jag visade upp denna perversa tråd för grabbarna på gymmet, alla höll med om hur sjukt det är när en sund person som mig kalas provokatör, troll medans slampor och fikusar kan visa upp perversa kort.

Ska för helvete skriva till detta forum att de måste fan skärpa sig om de vill ha normalt folk som stannar och skriver här.
    Haha du är i alla fall den mest underhållande personen här inne goding. Jag känner förresten en kille som är XXXL... De du...
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-21 18:48:46 följande:
    Jo nu jävlar börjar rövsmöret att smälta!
    Tack Tack!! Kyss

Glad att det uppskattas. Försök att se förbi de taskiga kommentarerna. I den här tråden går det inte att undvika att få en skopa skit allt som oftast. Känns det för jobbigt kan du  ju posta i den slutna bildtråden istället. Där rensas individer som inte kan uppföra sig bort.
    Arbor skrev 2016-06-21 20:39:34 följande:
    Jag tackar så mycket. Nu har jag inte varit här i sex månader så töm arkivet Flört
    Fast det finns ju inget nytt sen sex månader att tömma Tungan ute.... Tack själv! Hoppas på mer från dig.

Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-06-21 22:17:23 följande:

Oj bilden blev visst upp och ber,, provar en gång till.

Mmm snygging! Du har en väldigt fin serie bilder här måste jag säga. Grym kropp!
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-22 08:57:54 följande:

Buttman: Tack för alla fina kommentarer du ger mig.

hoppsan: Vad gullig du är.

Lite tråkigt att man får så negativa kommentarer när man bara lägger in en bild. Tydligen ska alla se likadana ut här i tråden. Unga o smala, tycker själv att jag inte är speciellt "stor" 161 cm o väger 62 kg.

Bry dig inte, din kropp är fantastisk var stolt över den, vi är säkert många som njuter av att se dig, vackra kvinnaFlört.
  • Anonym (Ensamärstark)
    JohnDoe08 skrev 2016-06-21 00:53:28 följande:

Sensuell och vacker, 10p! <3

Oj dessa bilder var ett tag sedan man la ut! Kul att dom fortfarande uppskattas ;-*
  • Anonym (Mmm wow)

Snygg fast du e sliten

Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-21 23:47:15 följande:

Bjuder på en utsliten morsa! Imorgon ringer klockan på 05.30, ha en underbar kväll!!:)