• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2016-06-27 18:24:41 följande:

Jag gillar öl! Känner mig lite manlig...jag vill ha SNUSK...! Flört
    Känner mig inte så manlig när det kommer till öldrickande och militära erfarenheter. Är iofs hyfsat bra på hinderbana, men där slutar mina militära talanger. Förlitar mig till andra manliga egenskaper...Oskyldig

Jag förstår med andra ord inte mycket av ovanstående diskussion...Skäms
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-27 22:47:51 följande:
    Alltså......... det är ju nå alldeles speciellt med mjukisar!! 

Jag har förstått det. Har faktiskt lärt mig det i just detta forum. För mig har det bara ett white-trash plagg innan, men inser att de har en självklar plats i hemmets "lugna" vrå...
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-27 22:58:26 följande:

Neol: Väldigt fin kropp.

Tack goding!

Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (WOW 4)
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 13:52:49 följande:
    Det är ju inte en formel tävling där man vinner pris, men det är klart att det är viktigt att få så många kommentarer som möjligt när man lägger upp en bild. Mamma7 ligger ju i topp där, så det är klart att det sticker lite i ögonen på dem som kanske "bara" får 2-3 kommentarer eller förre. Syftet med den här tråden är ju dels att ha trevligt och dels att tillfälligt stilla bekräftelsebehovet. Ju fler kommentarer man får, desto större effekt får "fixen".
    Och ju mer kön man visar desto fler kommentarer från männen. Inte tvärtom.
  • Anonym (Gruppen)
    Sädeserlan skrev 2016-06-28 13:46:56 följande:

Vem har sagt något om tävling ? Alla verkar ju tydligen inte lika välkomna...

Du tog upp att det var konkurrens. Om ens bild bryter mot reglerna ska den tas bort, har inget med konkurrens att göra.
  • Neol
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 13:52:49 följande:
    Det är ju inte en formel tävling där man vinner pris, men det är klart att det är viktigt att få så många kommentarer som möjligt när man lägger upp en bild. Mamma7 ligger ju i topp där, så det är klart att det sticker lite i ögonen på dem som kanske "bara" får 2-3 kommentarer eller förre. Syftet med den här tråden är ju dels att ha trevligt och dels att tillfälligt stilla bekräftelsebehovet. Ju fler kommentarer man får, desto större effekt får "fixen".
    Formeltävling är ett ord. Visste inte att du var matematiker förresten. En egen tråd till det kanske?
  • Sädeserlan
    Anonym (Gruppen) skrev 2016-06-28 14:04:23 följande:
    Du tog upp att det var konkurrens. Om ens bild bryter mot reglerna ska den tas bort, har inget med konkurrens att göra.
    Nej men då bör bedömningen göras på lika villkor vilket inte alltid sker här, som även andra uppmärksammat. Då är det något annat än regler som avgör...
  • Buttman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-28 12:05:20 följande:

Det blev en ny tisdagsbild:)

Detta är för mig ögongodis:)

Blicken bara drunknar i din långa ljuvliga stjärtskåra:)

Snygga tuttar och en rumpa helt i min smak
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (WOW 4) skrev 2016-06-28 14:01:43 följande:
    Och ju mer kön man visar desto fler kommentarer från männen. Inte tvärtom.
    Inga kön i tråden tack, men gärna tråd framför könen (som Sabina)
  • Anonym (Undrandes)
    Neol skrev 2016-06-28 14:07:34 följande:
    Formeltävling är ett ord. Visste inte att du var matematiker förresten. En egen tråd till det kanske?
    Mmm, finns det något bättre än en snygg språkpolis som med sin fasta blick fångar såväl stavfel som rent grammatiska fadäser. En man med öga för det svenska språkets korrekthet lär bidra till att det vattnas mellan benen på den mest frigida kvinna här i tråden.
  • Anonym (Mammatill 7)

Väldigt konstigt att min förra bild klassades som porrbild.

Jag om någon skriver alltid att alla är lika fina oavsett kön, kropp mm.

• Neol
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 14:23:18 följande:
    Mmm, finns det något bättre än en snygg språkpolis som med sin fasta blick fångar såväl stavfel som rent grammatiska fadäser. En man med öga för det svenska språkets korrekthet lär bidra till att det vattnas mellan benen på den mest frigida kvinna här i tråden.
    Du har gjort precis samma spaning som jag, så då måste det vara precis så det är.