• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Smastor
    Anonym (AnonymJävel) skrev 2016-06-28 18:45:56 följande:
    Satan också...

Din tid kommer :D
  • Adam91
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-28 01:44:01 följande:
    Goodnight
    Önskar man fick ligga brevid den kroppen....
  • Anonym (Man +30)
    Anonym (Sabina) skrev 2016-06-28 01:44:01 följande:

Goodnight

Fin bild.

Du skulle inte våga snapchatta lite...?! ????????
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Man +30) skrev 2016-06-28 19:29:18 följande:
    Fin bild.

Du skulle inte våga snapchatta lite...?! ????????
    Ställ dig sist i kön!
  • Anonym (Man +30)
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-28 19:34:59 följande:

Ställ dig sist i kön!

Visste inte att det var nummerlapp och kö system.

Tror nog hon kan bestämma själv vem och vad hon vill prata och snapchatta med..eller hur? ????

Vill du framstå som en egoistisk kontrollerande och avis person som på ett inlägg åkallar "öh. .kösystem!" så varesegod ????

Vill hon så vill hon.

Peace!
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-24 18:35:24 följande:
    Mina två barn, karln och några vänner :) Sen ute som vanligt men nu är vi allt på g till middagen :) Hoppas du får en trevlig kväll!
    Trevligt! Hoppas det blev lyckat! Jo, men det är ju en lagom tid för middag :)
    Jo, det blev en härlig kväll! För dig med hoppas jag!
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-06-25 00:02:58 följande:

Dags att säga godnatt för denna sega morsa;)

Herregud vilken rund och fin rumpa du har! Och vilket härligt put! Jag fyller år idag så att få ge massagen ikväll vore extra lämpligt... haha
  • Smastor
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2016-06-28 20:53:12 följande:
    Herregud vilken rund och fin rumpa du har! Och vilket härligt put! Jag fyller år idag så att få ge massagen ikväll vore extra lämpligt... haha

Kom hit och fyll år varje dag :D
  • Anonym (Vad tycks?)
    Smastor skrev 2016-06-28 20:55:39 följande:

Kom hit och fyll år varje dag :D
    Blev det inte lite fel nu? :)