• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (hoppsan)
    Påven Johanna skrev 2016-06-28 15:26:10 följande:

Det var jag som anmälde bilden och jag är inte ett smack avundsjuk på MT7 eller på de kommentarer hon får - jag har ju inte själv någonsin lagt ut någon bild. Jag tycker bara att hon ska låta bli att visa fittan när det inte är tillåtet. Jag har vänligt bett henne avstå efter att hon "råkat" visa den innan, men eftersom det inte alls hjälpte så anmäler jag fittbilderna nu i stället. 

Goddag på er. 

Tycker inte bilden visade fittan, det syntes en liten antydning till början av skåran men man kan inte säga att fittan syntes möjligen anades, ett par tunna spetstrosor visar mera fitta.
  • analälskaren

Man kanske skulle anmäla alla dina inlägg Påven Johanna, för det luktar mycket fitta kring dem. Nämligen bitterfitta.

• Påven Johanna
    analälskaren skrev 2016-06-28 15:28:55 följande:

Det var inte mycket fitta på den bilden inte.....

Nej, det finns säkert rikligt med fitta kvar att se. Jag föreslår att de som önskar den och den som vill visa den skickar bilderna privat. Det kan bli väl så gosigt det ska du se, finns ju anala anlag också (som redan även den visats).
  • Påven Johanna
    analälskaren skrev 2016-06-28 15:31:04 följande:

Man kanske skulle anmäla alla dina inlägg Påven Johanna, för det luktar mycket fitta kring dem. Nämligen bitterfitta.

Det står dig helt fritt att göra det. Knock yourself out.
  • Smastor
    Påven Johanna skrev 2016-06-28 15:26:10 följande:
    Det var jag som anmälde bilden och jag är inte ett smack avundsjuk på MT7 eller på de kommentarer hon får - jag har ju inte själv någonsin lagt ut någon bild. Jag tycker bara att hon ska låta bli att visa fittan när det inte är tillåtet. Jag har vänligt bett henne avstå efter att hon "råkat" visa den innan, men eftersom det inte alls hjälpte så anmäler jag fittbilderna nu i stället.  Goddag på er. 

Missuppfitta mig inte nu, men du är en grym fittpolis!
  • Neol
    analälskaren skrev 2016-06-28 15:31:04 följande:

Tror inte det finns någon regel om fittlukt iofs. Det vore både synd och onödigt om de la till en sån regel...
    Ordförande i seniorklubben
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2016-06-28 15:29:31 följande:
    Kyss
    Kyss

Såg mysbrallebilden. Trevligt!
  • Påven Johanna
    Smastor skrev 2016-06-28 15:32:04 följande:

Missuppfitta mig inte nu, men du är en grym fittpolis!
    Det är jag! Cool Jag är också en grym kukförsvarare.
  • analälskaren

Tänk om det är en kuk under de där brallorna, kanske skulle anmäla

• Smastor
    Påven Johanna skrev 2016-06-28 15:34:01 följande:
    Det är jag!  Jag är också en grym kukförsvarare.

Anlitar dig om jag hamnar i knip.. a.. Hur går det med dejtinging då? Hittat något intressant för mig? :D