• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (FrökenSötare)
    Underhill skrev 2016-07-04 08:40:22 följande:

Ha ha...mm...man skulle ju gjort det ser jag och märkte jag. Tur man inte har semester än :) Sen blir det rauka vägen till solen :)

Haha, fast de flesta här längtar nog också efter semester... Dags att gå och jobba lite nu :)
  • analälskaren
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 08:47:27 följande:
    Lite både och kanske ;) Bäst att jag löser världens problem under dagen.
    bra idé för att vara politiker.  Är det mycket knulla bland politiker?
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 02:16:57 följande:
    Någon mer än jag som har sömnproblem i Almedalen...

Njeaaee... God morgon?
  • Underhill
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 08:49:20 följande:
    Haha, fast de flesta här längtar nog också efter semester... Dags att gå och jobba lite nu :)
    Jo, får väl se till att stöka av det sista innan semestern :) Du kan ju inte ligga där och dra dig hela dagen ;)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Mammatill 7)

hoppsan: Nu är jag hemma igen o det var ingen som hängde på:)

• Anonym (FrökenSötare)
    Smastor skrev 2016-07-04 08:56:32 följande:

Njeaaee... God morgon?

Gomorron! Har alla semester utom jag eller..? Vad orättvist!
  • Anonym (FrökenSötare)
    analälskaren skrev 2016-07-04 08:54:42 följande:

bra idé för att vara politiker.  Är det mycket knulla bland politiker?

Inte mer än bland andra skulle jag tro :)
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 08:59:48 följande:
    Gomorron! Har alla semester utom jag eller..? Vad orättvist!

Några få arbetsdagar kvar så lugna ner dig ;)
  • straight arrow

Första dagen på semestern här...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Buttman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-04 07:07:32 följande:

hoppsan: Härlig bild . Godmorgon o tack:)

Gillarhänder: Tack o jag kommer nog inte att göra det men jag tycker att det är snyggt.

Glad71: Tack

Nu är det dags för en morgon promenad .

Du har verkligen en snygg och läcker kropp:)

Gillar dina härliga lår...