• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mannschaft
    Neol skrev 2016-07-04 15:03:38 följande:

Mycket!! Men inte folkpartist för det, eller Liberal öhhhh... Snacka om att kapa ett begrepp för sina egna syften. Tidernas mest falska marknadsföring skulle jag säga. Fattar inte att de kommundan med det... Nu blir jag lite förbannad här känner jag... Fel forum... Den sidan av mig kan bli för långrandig...

Välkommen till politikens värld vännen. Saken är den att då Alliansen klappat ihop helt och regeringen (vilket skämt) inte vet vad de vill då man knappt fick ihop till en i köldvattnet av SD's frammarsch, måste man som i Folkpartiets fall göra något "radikalt" som att sno till sig Liberalerna som namn. Folk ser dock igenom sådant och deras skol- och försvarspolitik talar sitt tydliga språk.

Håller dock med, även fast man är liberal (vilken politiker är inte det borde man tycka) röstar man inte på L. Vart ju väldigt off topic ja, ville bara hålla med lite.
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 13:00:57 följande:

Spännande...

Jag lär inte missa dig!
  • Meramus
    Anonym (Sabina) skrev 2016-07-04 01:22:38 följande:
    Wood! vilken underbart läcker kropp du har, den vill vi se mer av :-P
  • Glad71
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-04 21:50:29 följande:

hoppsan: Finns ju helkropps bilder tex den här.

Så vacker
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-04 21:50:29 följande:

hoppsan: Finns ju helkropps bilder tex den här.

Tack! den var du fin på, den saknar dock något viktigt men jag förstår att du inte vill dela ansiktet.
    Du delade en bild där man såg din mun, jag minns att du hade en vacker mun, saknar dina ögon.
  • straight arrow

God dag!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • holidodi
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-28 14:26:22 följande:

Väldigt konstigt att min förra bild klassades som porrbild.

Jag om någon skriver alltid att alla är lika fina oavsett kön, kropp mm.

Ja om alla skulle tycka att naket är naturligt och vackert skulle vårt kultur se helt annolunda ut. Men tror också vi skulle vara gladare och mer harmoniska om så vore fallet.
  • Mannschaft
    holidodi skrev 2016-07-05 11:30:26 följande:

Ja om alla skulle tycka att naket är naturligt och vackert skulle vårt kultur se helt annolunda ut. Men tror också vi skulle vara gladare och mer harmoniska om så vore fallet.

Klokt. Får jag fråga, du är man va?
  • Anonym (FrökenSötare)
    straight arrow skrev 2016-07-05 10:01:58 följande:

God dag!

Väldigt god :)
  • straight arrow
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-05 15:02:38 följande:
    Väldigt god :)

Tack sötnos :D
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.