• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (FrökenSötare)
    Mannschaft skrev 2016-07-04 10:09:38 följande:
    Jepp, livet och kvinnor är komplext ;

Liberal, otatuerad och pilsk - isf är jag din.

Tolkar som att du, likt mig, är allt detta med andra ord?
    Haha, vet inte det jag. Jag tror att mina politiska åsikter kan gissas av några baserat på diskussioner i andra trådar. Vad gäller märken på kroppen så låter jag det stå obesvarat, nån spänning ska det väl finnas kvar. Det sista utgår jag ifrån att alla som vistas på den här tråden är.... 
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 10:03:14 följande:

Ja, vilken tur :) 

Några önskemål uppfyller du redan så ;)
  • Anonym (FrökenSötare)
    Smastor skrev 2016-07-04 10:15:28 följande:
    Några önskemål uppfyller du redan så ;)
    Allt för dig vet du väl :) 
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 10:17:16 följande:

Allt för dig vet du väl :) 

Extra suddig bara för dig ;)
  • Neol

Låter som att det är lite Almedalstema här idag. Så ovanligt trevligt ... Hoppas solen skiner över det politiska landskapet.. Snygg bild där också fröken Kyss

Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (FrökenSötare)
    Smastor skrev 2016-07-04 10:23:40 följande:
    Extra suddig bara för dig ;)
    Nej... Ta bort det där skräpet som skymmer utsikten ;) Men tack, nu kan jag gå ut i vimlet och jobba hela dagen med härligt humör. Kanske behöver lite pepp imorgon också dock...
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-07-04 08:59:38 följande:

hoppsan: Nu är jag hemma igen o det var ingen som hängde på:)

Hoppas du fick en skön turSkrattande.
  • Anonym (FrökenSötare)
    Neol skrev 2016-07-04 10:26:42 följande:

Låter som att det är lite Almedalstema här idag. Så ovanligt trevligt ... Hoppas solen skiner över det politiska landskapet.. Snygg bild där också fröken Kyss

Din är rätt fin den också! Ja, solen skiner och allt är bra här. 
  • Mannschaft
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-04 10:14:52 följande:

Haha, vet inte det jag. Jag tror att mina politiska åsikter kan gissas av några baserat på diskussioner i andra trådar. Vad gäller märken på kroppen så låter jag det stå obesvarat, nån spänning ska det väl finnas kvar. Det sista utgår jag ifrån att alla som vistas på den här tråden är.... 

Då kan jag bekräfta att så är fallet, det komplexa alltså. Intressant, då får man kolla runt här då.

Du skulle kunna ha en tatuering på skinkan och jag skulle dyrka den ändå säkert. Men du har rätt, vi håller på spänningen till dess jag får kolla själv?

Ja så är det ju och den vetskapen kryddar liksom din bild!