• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    Arbor skrev 2016-07-05 21:02:02 följande:

Grymt vackra armar.

Måste säga, din semester gör mig gott

Roligt att höra, sötnos :)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Quexet)

Hej alla ni i underbara tråden!

Jag har ett litet problem. Grannen har börjat gnällt över att jag har gått upp i vikt och behöver träna mer hemma, det har nu gått så långt att jag tränar två gånger om dagen, men för att grannen ska tro på mig måste jag alltid ringa innan. Han tycker inte att det händer något så jag behöver träna mer, kan ni se vad jag gör för fel?

OBS! Läs inlägget med 10kg salt 16 gnuttor ironi...
    o näääe Kexet har inte druckit vin ikväll om någon undrar! Kyss

• Glad71
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-05 22:43:33 följande:

Jag har ett litet problem. Grannen har börjat gnällt över att jag har gått upp i vikt och behöver träna mer hemma, det har nu gått så långt att jag tränar två gånger om dagen, men för att grannen ska tro på mig måste jag alltid ringa innan. Han tycker inte att det händer något så jag behöver träna mer, kan ni se vad jag gör för fel?

o näääe Kexet har inte druckit vin ikväll om någon undrar! 

Underbar bild och text hahaha
  • Anonym (Anden)

Ja alltså du ska inte ha en tråd på kroppen, så tjofs av med trosorna, ta en ny bild så ska jag ge tips :)
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-07-05 19:51:29 följande:

Middag på stan, dock med neddragen klänning :)

snygga ben, sexig trosa.
  • Anonym (hoppsan)

o näääe Kexet har inte druckit vin ikväll om någon undrar! Kyss

Tror du behöver höja upp bänken till fönsterhöjdFlört, härlig rumpa snyggt inramad i string.
  • killen

Det ser ut som träningen går framåt :)

Du behöver inte en PT xD
  • Anonym (Quexet)
    Glad71 skrev 2016-07-05 22:49:30 följande:
    Underbar bild och text hahaha
    Hahahha, ja jag kan ha liiiite tråkigt för tillfället. Tack i alla fall! Solig
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-05 22:50:38 följande:
    Ja alltså du ska inte ha en tråd på kroppen, så tjofs av med trosorna, ta en ny bild så ska jag ge tips :)
    Aha, det är så det fungerar?!

Aja inte en tråd på kroppen. Tips? Tungan ute

• Anonym (Quexet)
    Anonym (hoppsan) skrev 2016-07-05 22:53:40 följande:
    Tror du behöver höja upp bänken till fönsterhöjdFlört, härlig rumpa snyggt inramad i string.
    Brukar ju även träna på gräsmattan eller verandan (bildbevis tidigare), men det verkar inte heller hjälpa? Har ju tom hoppat naken på studsmattan, kanske mindre nöjd över det beslutet nu i efterhand... Men men...  

Tack så mycket! Solig Härligt med någon som "accepterar" string, ni är inte många. Tungan ute