Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

[quote=74914563][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 13:11:21 följande:[/quote-nick][/quote] Slurp juice juice... Saftiga ögon det där, ja Saftsmurfen gillar! Passar bra nu till fikat.

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 17:38:59 följande:
    Jo då, tids nog kommer det förmodligen lite tydligare bilder, med ansikte Jag är i en tråkig sits privat, och har 80 kg dövikt att göra mig av med. Och dövikten sitter inte direkt på min egen kropp, om du förstår vad jag menar... Denna tråden är guld iaf, där man får känna sig uppskattad av fina människor som du.

Hö det var värst, kanske löser sig för er med man vet aldrig. Japp är bara att suga åt sig, ja jag hoppas på fler bilder i stil med den du hade på munnen tidigare, det och ögat de var grejer det. Haha tack tack det värmde
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 19:47:32 följande:
    Nja, det jag har att göra med borde inte ens få vistas bland folk. (Och då överdriver jag inte, tyvärr) Fler sådana bilder ska jag absolut försöka få till , det är kul när man själv blir nöjd (nu låter jag som borkason ) och det dessutom uppskattas av andra med.

Stabilt som fan Dr Alban eller var det Pippirull skulle ha sagt... Men vad sägs som att du lägger upp en bild vetja och tänker på lite annat kanske? Ja bild givetvis dedikerad till allas lilla älskling Kaponjär
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 20:58:23 följande:
    Allas fina hjärta...ja det är precis va du är   tack smurfen för kommentaren förut

Haha vilket smicker! Jag blev som smör, tydligen går det att charma mig med. Tack, nu är jag alldeles varm i hjärtat.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 22:19:26 följande:
    Haha, det får jag ta och ordna under morgondagen! Och självklart kommer den vara dedikerad till dig vår lilla älskling.

Haha jag som trodde man skulle få en gullig godnattbild! Låter lovande iaf... Gud vad jag känner mig älskad här ikväll, livet är underbart.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 10:41:24 följande:
    Mag-onsdag!!!

Haha fyfan du är härlig du! Är nog mycket att gilla med dig kan jag tänka
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74920572][quote-nick]Anonym (mammamus) skrev 2015-02-25 11:07:50 följande:[/quote-nick][/quote] Är bra nog nära farligt att vara i tråden idag som det ser ut... Söta byxor...

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:36:11 följande:

Dom läpparna... ja dina drag överlag är verkligen vackra, nedersta bilden var en sådan där fångade bild igen. Ja nog gillar man det allt, i massor. Ja detta var underbart på riktigt att se verkligen.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 13:15:28 följande:
    Tack för komplimangerna Kaponjär! Ja, jag måste hålla med om att han där uppe gjorde ett bra jobb med mina läppar. Det är något av det jag är mest nöjd med på mig själv . Kul att du uppskattade bilderna! 

Kan tänka att man blir religiös av att kyssa dom.
  • Anonym (Kaponjär)

[quote=74921651][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-25 14:08:24 följande:[/quote-nick][/quote] Wow, vilka knappar! Nästan så dom behöver egen biljett på bussen. Ja till du visar magen då får ni åka gratis på livstid.

Svar på tråden Helkroppstråden