Inlägg från: Anonym (Undrandes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

Anonym (Huga) skrev 2018-09-13 20:05:29 följande:

Du kan visst inte sluta.

Jag tänker inte bemöta ditt dravel. Det är bara en massa ord utan betydelse.

Och jag tycker inte synd om mig själv. Tvärtom faktiskt.

Vill du ha ett tips?

Svara inte på detta.

Hej då 1879! (Jo, det var med flit.)

Vi väntar nu alla spänt på hur lång tid det dröjer innan trådens självutnämnda lilla parantes har plitat ihop sitt nästa svar på ditt inlägg.

Med tanke på dennes aktivitet här i bildtrådarna, så gissar jag på att han redan är igång med att skriva det.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-13 20:38:32 följande:

Vem är du?? En till som inte förstår bättre än att doppa ner nästippen. Förstår varken varför en parentes väcker din nyfikenhet eller varför samma parentes ska bekräfta hennes missräkning av veckodag, går var det lill-lördag ja, idag en vanlig torsdag, men sett till hennes senaste förvirrade inlägg stod flaskan nära idag med.

En klassiker. Gå efter personen när argumenten tryter. Du visar bara återigen på vilken svag debattör du egentligen är. Och när det gäller att lägga näsan i blöt, så förmodar jag att din näsa är mer eller mindre upplöst vid det här laget, så ofta som du blötlägger den här i tråden.

Hur många stenar har du egentligen kvar att kasta i det glashus du befinner dig i?
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-13 22:39:35 följande:

Ser ingen större anledning att argumentera värre vare sig i en sådan här tråd eller med dig, som kommer från ingenstans enbart med syftet att provocera mig.

Eller är det den här typen av kommentaren jag ska bemöta dig med?...den här?;...eller den här?;Jag är ledsen men du är för obegåvad för min smak.

Zzzzz, du tröttar ut oss med ditt dravel.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-14 08:45:04 följande:

Och du med många andra underhåller mig med era små tillrop. Håll ut, det kommer nog snart en patte åt dig.

Jag tvivlar tyvärr på det så länge du och Huga härjar i tråden.

Tråden borde flyttas till formumkategori Sandlådan istället, så kan ni två fortsätta med att munhuggas där. Samtalen där inne brukar hålla samma låga nivå.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-14 10:53:30 följande:

Släng upp ett mansbröst du då. "Visa pattarna, visa pattarna osv...".

Grattis. Du spräckte just tråkighetsskalan.
  • Anonym (Undrandes)
    Blixtmannen2 skrev 2018-11-04 00:36:40 följande:

Snyggt

Öh, hur tänkte du nu? Utveckla gärna.
  • Anonym (Undrandes)

[quote=79237536][quote-nick]Anonym (Bh) skrev 2018-11-24 16:38:33 följande:[/quote-nick][/quote]

Jannes fru?

• Anonym (Undrandes)
    Clark73 skrev 2018-12-02 09:02:28 följande:

Med den sexiga kroppen så tycker jag att du ska gå med i den slutna gruppen Våra sexiga bilder ;) glöm inte att skriva i presentationen ålder och kön.......

Hur många kukbilder går det per kvinnobild i den gruppen?
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym ( ) skrev 2018-12-03 06:25:50 följande:

Synd att du inte ser ut så längre :( Du var fin där.

Ja, den bilden har vi sett ett par gånger nu under de senaste par åren. Ser hellre något nytt och fräscht.
  • Anonym (Undrandes)
    TeenageFanclub skrev 2018-12-05 16:57:53 följande:

Sabina, du dyker upp sådär oväntat igen.

Gillar du att läsa böcker?

Ha ha, ja det vill jag också veta. Det och Sabinas mening om det politiskt låsta läget i Sverige. Hur tänker hon att Stefan Löven bör agera i regeringsbildningsfrågan?
Svar på tråden Helkroppstråden