Inlägg från: Anonym (Undrandes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

Busigakillen2 skrev 2016-09-05 23:04:39 följande:
    Vilken bild.. Löjligt vackert, du gjorde mig måndag! :)
    Hmm, jag är nog lite mer skeptisk måste jag säga, så här blir det inga våldsamma glädjeyttringar minsann.
  • Anonym (Undrandes)
    justme79 skrev 2016-09-06 06:34:58 följande:
    Tack så mycket! ;)
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-09-05 23:21:29 följande:

Hmm, jag är nog lite mer skeptisk måste jag säga, så här blir det inga våldsamma glädjeyttringar minsann.

Fattar väl jag också att alla inte tycker jag är snygg! Vore ju himla konstigt annars. Men sen kanske man kan hålla tyst istället för att skriva det! Men det är bara vad jag tycker!
    Skrev inte vad jag tyckte om ditt utseende, det är något du själv har valt att tolka. Skrev att jag var skeptisk till bilden. Med andra ord kan det också betyda att jag är tveksam till om jag gillar skjortans färg och snitt eller kamerans bländarinställningen.

Om du enbart förväntar dig positiv feedback här i livet så kommer du aldrig utvecklas och bli bättre.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Anden) skrev 2016-09-06 16:45:04 följande:
    Ge berörd tjej eller kille med tillhörande bild av sig själv en uppiggande kommentar, ellet lägg upp en bild av dig själv andra kan ta del av. Annars - håll tyst bara!
    Tack för din feedback.

Jag väljer dock att utnyttja min rätt till att ignorera den och istället fortsätta med att vara dryg men ärlig.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (WOW 4) skrev 2016-09-07 07:05:00 följande:
    En till tomtekalsong.
    Ja, det verkar som om snubben helt har missuppfattat den här trådens syfte. Finns säkert en annan tråd för framvisning av underbyxor.
  • Anonym (Undrandes)
    Gaskarl skrev 2016-09-12 11:29:08 följande:
    Ja, jag skulle vilja se dig i strumpor eller stay-ups.
    Fast det har vi ju sett ett par gånger nu. Varför inte något nytt?

Jag skulle gärna vilja se brösten insmorda i leverpastej med gurkskivor över vårtgårdarna samtidigt som hon är iförd Bayersk folkdräkt. Mmm, det nordiska köket kombinerat med tysk oktoberfest. Så najs.
  • Anonym (Undrandes)
    Cantona skrev 2016-09-22 16:10:30 följande:
    Härliga pattar...
    Enig. Jävligt snygga lökar.
  • Anonym (Undrandes)
    Cantona skrev 2016-10-02 21:17:48 följande:
    Vill bra ge lite uppmuntran. Gillar pattar!
    Bra jobbat snubben, och grattis till titeln som trådens mest ogillade person.
  • Anonym (Undrandes)

Vad har hänt med HKT?
    Kalla mig gärna för gammal och grinig, men det var ta mig tusan bättre förr, HKT inklusive.

• Anonym (Undrandes)
    Anonym (WOW 4) skrev 2016-11-17 22:02:40 följande:
    Håller med, nu är det typ fyra gubbar som försöker komma innanför trosorna på en gift kvinna. Finns ju ingen klass längre.
    Hade varit en sak om detta bara gällde en av bildtrådarna, men det här "följet" fyller ju ut allihopa med samma bilder och repetitiva lågvattenmärke till kommentarer. Det är som en amöba som fullständigt har övertagit sin värd.
  • Anonym (Undrandes)
    empen skrev 2016-11-17 22:50:17 följande:
    Hoppas jag och många på :D

Och lika många hoppas på att det inte blir det.
Svar på tråden Helkroppstråden