Inlägg från: Anonym (Undrandes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrandes)

Helkroppstråden

TheFourthHorseman skrev 2015-12-02 14:58:30 följande:
    Du får aldrig sluta lägga upp bilder.

Du har den perfekta kroppen. Den är så tilltalande med alla läckra kurvor och magiska bröst.

Men den där sablans handen. Haha
    Pillare? E' det du?
  • Anonym (Undrandes)
    Noname00 skrev 2015-12-07 21:56:57 följande:

Dagen träning också avklarad har tyvärr inga bilder att visa :)

Ha ha ;). Bra försök
    Ja, jag var också och tränade 2 timmar idag, sprang 15 km igår, och räknar med att köra 2 crossfitpass imorgon :)
  • Anonym (Undrandes)
    killen skrev 2015-12-14 14:14:19 följande:
    Bättre o stanna kvar o sängen utan kläder då :p

Men måste man så måste man :)
    Jäkla tjat om att ligga kvar i sängen i den här tråden.? Jäkla drönare, upp och igång! Hur kul är det att bara ligga där under täcket och "dega"? Precis som om det skulle vara så himla hårt att masa sig upp ur sängen.

Och när jag nu ändå är igång, varför skickar samma personer samma bilder i tre olika bildtrådar? Är ni rädda för att någon ska missa bilden? Det är ju samma personer i alla trådarna, så den risken är inte särskilt stor. Och hör sen!
  • Anonym (Undrandes)
    TheFourthHorseman skrev 2015-12-17 02:50:23 följande:
    Du är så fin.

Om du ändå ville skriva till lilla mig. :*
    On his pale horse he rode and hell was following!
    Får mig mig att börja nynna på Stakka Bo's monsterhit "here we go again......."
  • Anonym (Undrandes)
    Borka skrev 2016-01-23 10:02:00 följande:

Ny bild från Borka

Borka rövar bort dina fötter
    Mmm, man vill ju bara "tvåla" in den där röven i kvarg!
  • Anonym (Undrandes)

Börjar bli lite tjatigt med samma tre personer som postar bilder i alla tre bildtrådar, och samma killar/gubbar som kommenterar på dem. Hade varit kul med lite variation. Blir ju lite blasé att se samma kroppar dag efter dag.

• Anonym (Undrandes)
    Anonym (kille 33) skrev 2016-02-03 11:32:28 följande:
    Och var är ditt bidrag? Vill du inte tillföra något själv så sluta gnäll!!!! Eller sluta titta.
    Ojdå, trampade visst på en öm pung där. Nivån på trådens kvalitet har helt klart sjunkit, vilket nog har att göra med alla "fula gubbar" som har hittat hit med sina sliskiga kommentarer. Så låg nivå på många av dem att jag inte fattar att kvinnorna väljer att tacka för dem.

För övrigt räcker det med ett utropstecken. Det blir inte mer utrop bara för att du sätter fler.
  • Anonym (Undrandes)
    Linux1003 skrev 2016-02-03 13:20:37 följande:
    Det är ingen som tvingar dig att klicka på länken. Hur ser dina bidrag ut?
    Har bidragit med massor, men under annat namn.
  • Anonym (Undrandes)
    Linux1003 skrev 2016-02-03 14:12:35 följande:
    Som sagt, det är ett fritt forum och helt valfritt att klicka på länken. 
    Tack för den självklarheten.
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-03 13:15:22 följande:

Börjar bli lite tråkig ton här nu tycker jag...

Om du syftar på mina inlägg så får jag be om ursäkt för dessa kritiska intermezzo-kommentarer mellan allt snusk. Nu är det åter fritt fram för alla runknissar att kommentera dina bröst och hur stenhårda deras lemmar blir när de ser dem.
Svar på tråden Helkroppstråden